Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دانش آموزان چشم انداز ورزش آینده اردستان بوده و پرداختن به ورزش، بهترین سپر برای جلوگیری از آسیب ها اجتماعی دانش آموزان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ مدیرآموزش و پرورش اردستان عصر دیروز در جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی در آموزش و پرورش اظهار کرد: مجموعه بزرگ آموزش و پرورش اردستان در خصوص ورزش از سرمایه بزرگ انسانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی شفیعی گفت: اداره آموزش و پرورش اردستان این آمادگی را دارد تا برای فعال کردن هیات های ورزشی قدمهای اولیه را محکم بردارد.

وی افزود: حرکتی را که این اداره در موضوع ورزش شروع کرده تاکنون در اردستان انجام نشده و در واقع حلقه مفقوده ورزش اردستان بوده است.

شفیعی با بیان اینکه این اداره آمادگی هر نوع فعالیت ورزشی را دارا است، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان اردستان رشته های مختلف ورزشی را با توجه به ظرفیتهای موجودبرنامه ریزی کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان همچنین متذکر شد: دانش آموزان از سرمایه های اصلی ورزش شهرستان هستند که می توان با ایجاد آموزش های مختلف تحولی عظیم را در ورزش اردستان ایجاد کرد.

وی از هیئت های ورزشی خواست با تعامل خوب دانش آموزان را که فرزندان خودشان محسوب می شود را با ورزش بیشتر آشنا کنند.

شفیعی دانش آموزان را چشم انداز ورزش آینده اردستان دانست و افزود: پرداختن به ورزش بهترین سپر برای جلوگیری از آسیب ها اجتماعی دانش آموزان است.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان ضمن سفارش به ورزش قهرمانی دانش آموزان گفت: ورزش قهرمانی موجب شادی، شعف و نشاط همه می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: تعامل و همفکری در خصوص فعال کردن هیئت های ورزشی از عمده فعالیت های ما بین دو اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان است.

عباس روحانی گفت: سرانه ورزشی اردستان از سرانه استان و کشور هم بالاتر بوده و با داشتن ۱۶ سالن ورزشی از ارگان های مختلف بهترین ظرفیت برای ورزش را در اختیار داریم.

وی استفاده از پیشکسوتان در پیشبرد برنامه های ورزشی را نیاز دانست و تاکید کرد هیاتهای ورزشی در خصوص استعدادیابی ها از وجود پیشکسوتان استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز