Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه با تغییر ساختار زندگی روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی عوض شده و روش‌های نوین برای دریافت کمک‌های مردمی ایجاد شده گفت: کرمان موفق به کسب رتبه دوم در بحث استفاده از فضای مجازی در جذب مشارکت‌های مردمی شده است.

یحیی صادقی در حاشیه سفر علی‌محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) به کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور تحولات خوبی در جهت معرفی کمیته امداد و مشارکت‌گیری بیشتر مردم و خیرین صورت گرفته، اظهارداشت: مردم کرمان کمک‌های خوبی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در استان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) به کرمان گفت: برنامه‌های زیادی در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین داریم که نشست با عوامل مشارکت‌های مردمی در سطح استان، جلساتی با خیریه‌ها، صنعتگران، کارخانجات بزرگ استان کرمان، مجموعه شاخص کسبه و بازار و دیدار و تقدیر از بعضی خیرین کرمان به صورت انفرادی از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه صندوق‌های کمیته امداد به صورت یک نماد همدلی و مشارکت به همنوع باقی می‌مانند تصریح کرد: با تغییر ساختار زندگی روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی هم عوض شده و روش‌های نوین، کارت بانکی و شبکه مجازی امروز برای دریافت کمکهای مردمی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه روش‌های دیجیتال استقبال خوب مردم را به همراه داشته است افزود: استان کرمان در بین 31 استان در کشور موفق به کسب رتبه دوم در بحث استفاده از فضای مجازی در مشارکت‌های مردمی شده است.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد