Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه دوشنبه در کارگروه آسیب های اجتماعی که با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات کشور این است که طی سال های گذشته فرهنگ پا به پای توسعه پیش نیامد و در اجرای برنامه ها پیوست های فرهنگی را لحاظ نکردیم.

وی در ادامه با اشاره به مساله آسیب های اجتماعی، ستاد شئون فرهنگی را یکی از ستادهای دارای بنیان و مبنا دانست و تاکید کرد که این ستاد می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد خواستار تشکیل رصدخانه ای برای بررسی روند کاهش آسیب های اجتماعی در سازمان تبلیغات اسلامی شد و گفت: این رصد خانه می تواند روند کاهش آسیب ها را به صورت لحظه ای تهیه کرده و گزارش آن را به دستگاه ها اعلام کند.

وی همچنین پیشنهاد تشکیل تشکل های دینی برای تعداد مشخصی از اقشار جامعه را داد و اضافه کرد: اگر به عنوان مثال برای هر ۵۰۰ نفر یک تشکل دینی تشکیل شود و افراد مختلف را در این تشکل ها فعال کنیم ظرفیت خوبی را برای فرهنگ سازی و جلوگیری از تلاش های ضد فرهنگی دشمن ایجاد کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که تجربه ۳۹ ساله انقلاب ثابت کرده دولت ها نمی توانند در کارهای فرهنگی موفق باشند، افزود: دولت می تواند از فعالیت های فرهنگی حمایت کند لذا باید این فعالیت ها را به بخش غیر دولتی واگذار کرد.

وی خواستار هم پوشانی دستگاه های فرهنگی در مسائلی همچون آسیب های اجتماعی شد و ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی هر جا وارد شده توفیقات بسیاری کسب کرده و در کاهش آسیب های اجتماعی هم می تواند موفق باشد.

true برچسب ها : آسیبهای اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی صفر قربانپور true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد