Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در ابتداي برنامه سوال نظرسنجي درباره پيش بيني نتيجه دربي 85 پخش شد. مخاطبان برنامه نود مي‌توانستند نتيجه دربي هشتاد و پنجم را با ارسال يکي از گزينه‌هاي «برد استقلال»، «تساوي» يا «برد پرسپوليس» انتخاب کنند.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، برنامه 1 آبان نود با محوريت بررسي هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر و مسابقات پرسپوليس و استقلال در جام حدفي از ساعت 22:38 دوشنبه از شبکه سه روي آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي برنامه سوال نظرسنجي درباره پيش بيني نتيجه دربي 85 پخش شد. مخاطبان برنامه نود مي‌توانستند نتيجه دربي هشتاد و پنجم را با ارسال يکي از گزينه‌هاي «برد استقلال»، «تساوي» يا «برد پرسپوليس» انتخاب کنند.
در پايان بيش از 2 ميليون و 131 هزار نفر در نظرسنجي برنامه نود شرکت کردند که 57 درصد به برد پرسپوليس و 26 درصد به پيروزي استقلال در دربي هشتاد و پنجم راي دادند.
مسعود مرادي:يک پنالتي و اخراج به نفع نساجي گرفته نشد
مسعود مرادي که کارشناس داوري برنامه نود بود اعلام کرد که داور در بازي استقلال مقابل نساجي يک اشتباه بزرگ انجام داده است.
در يکي از صحنه ها مهاجم نساجي جلوتر از مدافع استقلال داخل هجده قدم آبي ها شد که در فيلم اين طور نشان داده شد که مدافع استقلال مانع از حرکت او شده است.صحنه اي که به عقيده مرادي بايد اعلام پنالتي مي شد و البته داور مدافع استقلال را از زمين اخراج مي کرد.
مرادي در بخش ديگري از حرف هايش هم گفت:«گل دوم استقلال کاملا سالم بود و ٢ بازيکن نساجي نيز بايد اخراج مي شدند!
کري خواني سرخابي ها در نود
در آستانه دربي 85 برنامه نود به سراغ 4 بازيکن قدمي پرسپوليس و استقلال رفته بود.بهروز رهبري فرد،حنيف عمران زاده،ادموند بزيک و اميد روانخواه.
بهرزو رهبري فرد:
*دربي هاي زمان ما کيف مي داد،همه اش دعوا بود.ما به اين فکر بوديم که چطور دعوا مي شود!
*اگر بازي را مي باختيم مخفي مي شديم.
*بايد بگويم که دعواها را ما کرديم و بزيک آمد و پس از چند سال که پرسپوليس،استقلال را نبرده بود گل پيروزي را زد.
من مي گويم در دربي نبايد پا پس کشيد.بايد با سر و دست و آرنج و زانو رفت توي دل حريف!
بهترين خاطره اي که دارم تلنگري است که سامره زدم.او پيراهنم را کشيد و من هم از پشت به او لگد زدم!
به نظرم استقلال خيلي خوش شانس باشد روز پنج شنبه سه گل از پرسپوليس مي خورد.
*براي تيم ته جدولي کري نمي خوانم.
حنيف عمران زاده:
*دربي بدون کري خواندن حال نمي دهد.
*4 بار پشت سر هم بردن خيلي کيف مي دهد.
*با سوشا درگير شدم چون به هواداران ما "6" نشان داد.
*با شانس و اقبال برنده دربي مشخص نمي شود.
ادموند بزيک:
*تا به حال کري نخوانده ام و "6" هم نشان نداده ام.
*هيچ وقت در حاشيه نبوده ام.
اميدرضا روانخواه:
*کري خواندن تمرکز بازيکنان را به هم مي ريزد.
*پرسپوليسي ها فکر مي کنند چون قويتر هستند بازي را مي برند اما اين طور نيست!
* بازي در دربي ربطي به جدول رده بندي ندارد.
*احساسم اين است که استقلال پرسپوليس را مي برد.
مقصرهاي دربي را بشناسيد!
در آستانه بازي استقلال و پرسپوليس در دربي هشتاد و پنجم،برنامه نود در آيتمي ويژه به بررسي مقصر هاي دربي پرداخته است. در اين گفت و گو، علي عليزاده و شيث رضايي مهمانان برنامه نود بودند.
عليزاده مهاجم سابق تيم استقلال در خصوص آن خطاي هند معروف در دقيقه 94 و اعلام پنالتي به سود پرسپولس گفت:« من مي خواستم با دستم مانع هد زدن سپهر حيدري شوم اما ناگهان علي کريمي ضربه سر را زد و توپ به دست من خورد. در رختکن آقاي قلعه نويي به من چيز خاصي نگفت بلکه بر سر سياوش اکبرپور داد و بيداد کرد که چرا يک موقعيت تک به تک را از دست داده.»
عليزاده در خصوص گلي که در دربي زده گفت:« درست است که آن توپ به پاي مدافع پرسپوليس خورد و وارد دروازه شد اما مهم اين است که داور گل را به نام من نوشت پس بنابراين آن گل را من زدم.»
شيث رضايي مدافع جنجالي سال هاي نه چندان دور پرسپوليس،ديگر بازيکني بود که به عنوان يکي از مقصران سنتي دربي شناخته مي شود.
شيث در خصوص اولين بازي خود در دربي گفت:« علي انصاريان در دقيقه 45 مصدوم شد و آقاي پروين من را به زمين فرستاد که در همان بازي هم در دقيقه 70 گل زدم.»
رضايي در مورد دربي اي که بخاطرش مقصر شناخته مي شود گفت:« آقاي دايي بخاطر گلي که فرهاد مجيدي در دقيقه 90 به ما زد من را از پرسپوليس اخراج کرد اما واقعيت اين است که در آن صحنه رضا نورمحمدي مي توانست توپ را تکل کند و عليرضا حقيقي مي توانست گل زاويه بسته نخورد. من واقعا مقصر آن گل نبودم اما همه چيز سر من خراب شد.»
داستان تقسيم هوادارن در دربي چيست؟
در برنامه امشب نود به اين موضوع پرداخته شد.داستاني که در همه جاي دنيا يک قانون است اما در ايران و در دربي پايتخت هرگز اجرا نشده است.اگر اين اتفاق بيفتد بدون شک هم امتيازي براي ميزبان خواهد بود و هم رقابت بين تيم ها براي گرفتن نتيجه بيشتر مي شود.
در حال حاضر فقط در شهرهاي انزلي،آبادان،رشت،تبريز و اصفهان است که وقتي تيم هايي از اين شهر ميزبان پرسپوليس و استقلال هستند قانون 90 به 10 درصد را اجرا مي کنند.
مشکل بزرگي که در اين زمينه وجود دارد نحوه فروش بليت به صورت الکترونيکي است.به عنوان مثال سال قبل پرسپوليسي ها که بليت جايگاه هايشان به فروش رفته بود از جايگاه هاي خالي استقلالي ها بليت خريداري کرده بودند که همين اتفاق باعث شد تا در زمان بازي جايگاه آبي ها خالي بماند!
فتاحي: بليت‌فروشي دربي در اختيار پرسپوليس است
سعيد فتاحي رييس کميته مسابقات سازمان ليگ مهمان تلفني برنامه نود بود و در خصوص بليت فروشي بازي تيم هاي استقلال و پرسپوليس توضيحاتي ارائه کرد.
فتاحي در ابتدا گفت:« به دنبال اين هستيم که از فصل آينده شرايط و زيرساختي را فراهم کنيم که بتوانيم ميزباني و مهماني را در دربي رعايت کنيم. يعني تيم ميزبان بتواند 90 درصد ورزشگاه را مال خود کند.»
فتاحي همچنين در خصوص بليت فروشي بازي پنجشنبه گفت:« بليت فروشي دربي در اختيار تيم ميزبان يعني باشگاه پرسپوليس است و هواداران هر دو تيم مي توانند از طريق موسسه مالي کوثر بليت بازي را بخرند..»
رييس کميته اخلاق: بايد به صورت انقلابي با دخانيات برخورد کنيم
محروميت ناگهاني و پر سر و صداي محسن مسلمان و وريا غفوري به دليل مصرف دخانيات باعث شد تا مرتضي تورک به عنوان رييس کميته اخلاق روي خط تلفني برنامه نود بيايد و از احکام صادره دفاع کند.
تورک خصوص حکم محروميت محسن مسلمان و وريا غفوري گفت:« ما طبق آيين نامه کميته اخلاق ما دستور موقت داده ايم و هنوز حکمي صادر نکرده ايم چون بررسي ها کامل نشده.»
تورک ادامه داد:« برنامه نود تلاش زيادي براي فرهنگ سازي در خصوص دخانيات کرده اما آيا موثر واقع شده است؟ ما نبايد از مسائل جزيي و ريز و بي اخلاقي ها غافل شويم.بايد جلوي رفتارهاي غير اخلاقي و غير ورزشي گرفته شود. باشگاه ها وظيفه دارند با اين مسائل برخورد کنند اما کدام باشگاه چنين برخوردي با اين ناهنجاري ها مي کند؟»
رييس کميته اخلاق ادامه داد:« کميته اخلاق در غياب و ضعف باشگاه ها در برخورد با اين ناهنجاري ها، به مسائل ورود مي کند. باشگاه ها بايد بدانند که نهادي بالاتر از آن ها هم هست.»
تورک در پايان گفت:« کار ما بيشتر ارشادي و تذکر است. اما بايد با رفتارهايي مثل مصرف دخانيات به صورت جهادي و انقلابي برخورد شود چون تاثيرات منفي اي بر روي جامعه دارد. ما در بحث هاي کلاني مثل مدارس فوتبال و مسائل ديگر هم ورود کرده ايم اما همه چيز را رسانه اي نمي کنيم. فردا از بازيکنان خاطي دعوت کرده ايم تا به پرونده شان رسيدگي شود و حکم مربوطه صادر شود.»
لژيونرها
عليرضا جهانبخش در برد 3 بر يک آلکمار يک گل زد و دو پاس گل داد؛ هيرنفين با بهره‌مندي از قوچان‌نژاد شکست خورد؛ استرشوند در ليگ اروپا با پاس گل سامان قدوس برابر اتلتيک بيلبائو اسپانيا به تساوي رسيد اما اين تيم در ليگ برابر گوتبورگ به پيروزي رسيد؛ اسکيلستونا با دروازه‌باني حقيقي شکست خورد تا سقوطش قطعي شود؛ شارلوآ با بازي کاوه رضايي به تساوي رسيد؛ المپياکوس در حضور کريم انصاري‌فرد مقابل پائوک يک بر صفر به برتري رسيد؛ پانيونيوس با گلزني مسعود شجاعي و حضور حاج‌صفي به برتري دست يافت؛ السد با پورعلي‌گنجي به پنجمين برد متوالي رسيد؛ الخور و القطر نيز در بازي‌هاي اين هفته ليگ ستارگان سروش رفيعي و محمد طيبي را در ترکيب خود داشتند؛ در ليگ روسيه تيم آمکار دو مسابقه سعيد عزت‌اللهي را در اختيار داشت؛ روبين کازان با بازي سردار آزمون به تساوي مقابل دينامو مسکو رضايت داد؛ بعد از 6 برد متوالي، ميوندالن با سوشا مکاني شکست خورد؛ وردربرمن در نهمين بازي فصل نيز با الکساندر نوري همچنان بدون برد ماند.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست