Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ مسعود مرواری دبیر جشنواره ادبی و هنری دانشجویی استان خراسان شمالی گفت : از ابتدای مهرماه امسال فراخوان جشنواره در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان خراسان شمالی زده شد و از نقاط برجسته جشنواره حضور و همکاری حوزه هنری استان در بخش‌های مختلف برگزاری جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مهم‌ترین هدف جشنواره را شناسایی و تربیت دانشجویان انقلابی است تا بتوانند از هنر برای بیان چالش‌های اصلی نظام استفاده کنند و انگیزه ایجاد شود تا پا به عرصه جنگ فرهنگی و هنری علیه دشمنان بگذارند.

مرواری اظهار کرد : محورهای جشنواره ققنوس شامل ایران پایگاه تمدن اسلامی، شهدای مدافع حرم و پدیده تکفیری داعش، اشرافی گرایی و مصرف گرایی، کالای ایرانی بخریم، آسیب‌های اجتماعی در سه حوزه حاشیه نشینی-فضای مجازی-طلاق و طنز اجتماعی است .

وی گفت : بخش‌های جشنواره شامل فیلم کوتاه،داستان کوتاه٬ شعر، پوستر٬ عکس، کاریکاتور٬ مستند، انیمیشن و تئاتر خیابانی است که به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره ادبی و هنری ققنوس افزود : ققنوس محفلی است تا دانشجویان هنرمند در مجمعی دوستانه هنرنمایی کنند.

وی با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه جاری است ، گفت : افرادی که قصد شرکت در جشنواره را دارند می‌توانند با شماره های 05832296820 یا 09379803272 تماس بگیرند و یا به آیدی تلگرامی @mojahed68 و کانال جشنواره ققنوس @ghoghnoos_khs مراجعه کنند .

انتهای پیام/آ

برگزاری سومین جشنواره ققنوس در استان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی