Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در نشست فراکسیون ولایی با دکتر اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه خیلی خوشحالیم که رشته تخصص و کار جنابعالی در رشته آب است اظهار داشت: متأسفانه مسئله آب که در حال حاضر کشور را با بحران مواجه ساخته در زمان آقای چیت‌چیان به آن توجهی نشد و امیدوارم که شما در این زمینه موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  شورای اسلامی که شما نیز حضور داشتید  مطالبی را  بیان کردم که منطقه شرق کشور کمربند امنیت کل کشور است و مهاجرت گسترده‌ای از روستاها به شهرها صورت می‌گیرد و این زنگ خطری برای امنیت کل کشور است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در منطقه شرق کشور تراکم جمعیت کمی داریم گفت: به خاطر کم آبی و خشکسال‌های 18 ساله استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و بخش‌های دیگر کشور دچار مهاجرت‌های وسیع هستند و حدود 40 الی 50 درصد روستائیان خراسان جنوبی در سال‌های گذشته مهاجرت کردند.

عبادی با اشاره به اینکه مرزهای شرق کشور در حال خالی شدن است تصریح کرد: این زنگ ناامنی برای داخل کشور است و سؤال ما از شما به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو این است که برای بی‌آبی و بحث انتقال آب چه اقداماتی انجام خواهید داد.

وی افزود: به طور دقیق و شفاف بیان شود که برنامه شما برای این موضوعات و اجرای آن چیست و طی چه مدتی می‌خواهید اجرا کنید؟

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد چیت‌چیان وزیر سابق نیرو گفت: سال گذشته شاهد بودیم که وزارت نیرو اعلام کرد و رسانه‌ها هم منعکس کردند که باروری ابرها در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در حال انجام است و متاسفانه استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و برخی استان‌های دیگر فراموش شده بودند آیا در دوران شما هم شاهد این تبعیض‌ها خواهیم بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه وزارت نیرو به نوسازی شبکه آبرسانی و استفاده بهینه فاضلاب شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶