Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آریان در گفتگو با امتداد نیوز بابیان اینکه نداشتن سالن اختصاصی بزرگ‌ترین مشکل هیئت تکواندو خراسان شمالی است، اظهار کرد: چنانچه سالن اختصاصی به این ورزش داده شود، بسیاری از دغدغه‌های هیئت حل و برای برگزاری دوره‌های ارتقاء ویژه داوران و مربیان مشکلی نخواهیم داشت.

به گفته وی هیئت بنا دارد از مربیان تیم ملی برای ارتقاء سطح تکواندوکاران خراسان شمالی استفاده کند این در حالی است که مکانی برای برگزاری دوره نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی تأکید کرد: در این دوره دو روزه از تمامی رده‌های سنی دعوت می‌شود تا مجزا در دوره‌ها حضور یابند.

آریان با اشاره به کارنامه این ورزش در خراسان شمالی، گفت: سال ۹۳ دو عنوان سومی در مسابقات کشوری آقایان و یک عنوان سوم در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور توسط بانوان کسب‌شده است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات لیگ هفته‌ای تکواندو، مهم‌ترین برنامه هیئت تکواندو خراسان شمالی است.

به گفته وی در مسابقات لیگ منطقه‌ای خردسالان و نونهالان که کشور به ۱۰ منطقه تقسیم‌شده و منطقه ما شامل خراسان‌های رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان است تیم‌های منطقه‌ای رقابت می‌کنند و دو تیم اول هر منطقه به همراه دو تیم لیگ اول کشور در سوپر لیگ به رقابت می‌پردازند ازاین‌جهت محدودیتی برای برگزاری نداریم.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی تأکید کرد: استقبال بانوان از این رشته ورزشی به دلیل برخی محدودیت‌ها کمرنگ است و معمولاً در رده‌های سنی جوانان و بزرگ‌سالان عموماً با مشکل مواجه می‌شویم.

true برچسب ها : تکواندو ورزش ورزش و جوانان خراسان شمالی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، زلزله ای به بزرگی 4.2 در عمق 8 کیلومتری تیتکانلو استان خراسان شمالی را به لرزه درآورد.

خبر در حال تکمیل

دیگر خبرها

  • آیا « راه حل دو کشوری » میان فلسطین و اسرائیل ممکن است؟/ چالش های پیش روی کشور مستقل فلسطین چیست؟
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • خراسان شمالی لرزید
  • وقوع زلزله در این استان
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت