Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل با برگزاری شش بازی در هفته ششم پی‌گیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ در پایان هفته ششم بازی های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، سپاهان، ستارگان هما بیدگل و نهضت در رده های اول تا سوم جای گرفتند. این هفته تمام نتایج به سود سپاهان رقم خورد و این تیم با پیروزی قاطع در برابر نهضت، فاصله خود با نزدیک ترین تعقیب‌کننده را به چهار امتیاز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبت باخت

نخستین بازی این هفته را فجر و نجوم کویرات روز شنبه، ۲۲ مهرماه برگزار کردند. فجر هفته گذشته تیم انقلاب را که این فصل با ترکیبی جوان در لیگ حاضر شده است با نتیجه پنج بر دو شکست داده بود تا نخستین حضور مربی جدید خود روی نیمکت ذخیره ها را خوش آمد گفته باشد. پس از این نتیجه به نظر می‌رسید فجر شانس زیادی برای پیروزی بر قعرنشین رقابت ها خواهد داشت، با این حال باز هم ضعف این تیم در گلزنی کار دست آن داد و نخستین پیروزی تیم کویرات در هفته ششم، مقابل تیمی شکل گرفت که تا این جای فصل، تنها در دو دیدار موفق به گلزنی شده است. گل‌های این تیم را مهرداد مشهدی در دقایق ۵۲ و ۶۳ به ثمر رساند.

ستارگان محمدآباد با این برد به صورت موقت از قعر فاصله گرفت. هر چند این برد، نگرانی این تیم از سقوط را برطرف نمی‌کند. فجر نیز با هفت امتیازی که از هفته های گذشته به چنگ آورده، مثل همیشه در میانه های جدول جا خوش کرد.

هوای بد ورزشگاه در روز بد انقلاب

روز یکشنبه، دیدار دو تیم انقلاب و شاهین در حالی در ورزشگاه خوروش آغاز شد که وزش باد و گرد و غبار شدید، فضای ورزشگاه را مثل شب‌های دل‌آلپی در سال های اولیه قرن جدید، مه‌آلود و مرموز کرده بود. این وضعیت کار را برای هر دو تیم دشوار کرده بود و حتی بازی را در چند نوبت به تعویق انداخت. با این حال شاهین از پرواز باز نایستاد و انقلاب نگون بخت را با دو گل از پیش برداشت. مثل بازی اول این هفته، هر دو گل بازی را یک نفر به ثمر رساند: علیرضا عنایتی. انقلاب با قبول این شکست در اواخر جدول جای گرفت، جایی که هواداران این تیم اصلا به آن عادت ندارند. شاهین نیز با این پیروزی، جلوی تعداد بردها، شکست‌ها و تساوی‌های این فصل خود عدد دو را به ثبت رساند تا با هشت امتیاز در پایان هفته ششم در رده هفتم جای گیرد.

هیچ هیچ به نفع سپاهان

هواداران سپاهان پیش از بازی فردای این تیم، به بازی دو تعقیب کننده خود چشم دوخته و برای تساوی این دو تیم، دست به دعا برده بودند. هما بیدگل و شاهد یکی از حساس ترین بازی های این هفته را روز سه شنبه برگزار کردند. شاهد، قهرمان سال های دور لیگ آران و بیدگل در مقابل مدافع عنوان قهرمانی صف آرایی کرده بود تا با پیروزی در این مسابقه هم دست رقیب دیرینه خود را از جام دور کند و هم به لغزش سپاهان و رسیدن به صدر، امیدوار بماند. هما بیدگل و شاهد در این بازی حساس بیشتر به فکر بسته نگه داشتن دروازه های خود بودند و در نهایت، هر دو تیم به مقصود خود رسیدند تا بیش از همه، هواداران سپاهان از خالی ماندن دست این دو تیم خوشحال شوند. حساسیت این بازی تماشاگران بسیاری را به ورزشگاه کشانده بود و حتی در چند صحنه از بازی، تنش هایی را بین تماشاگران به وجود آورد.

عقاب تکلیف هما را یکسره کرد

هما آران، یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی، این فصل را خوب شروع کرد، ولی در ادامه با شکست در مقابل هما بیدگل تا اندازه ای از رقابت صدرنشینان دور ماند. این تیم با تساوی روز گذشته هما بیدگل و شاهد امیدوار بود با کسب پیروزی، هفته‌های بعد با قدرت به دیدار سپاهان برود و حمله ای همه جانبه به صدر جدول صورت دهد. از سوی دیگر عقاب که تا این جای فصل، بیشترین تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده بود، به دنبال پیروزی در این دیدار بود تا امید خود برای جایگاه های بالای جدول را زنده نگه دارد.

جدال بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ (عقاب به همراه سپاهان تا آغاز هفته ششم تنها یک گل خورده است) در نهایت به نفع مدافعان تمام شد. دقیقه ۸۰ گل علیرضا محمدی توپ را به آغوش دروازه هما آران فرستاد تا زمان زیادی برای جبران باقی نماند. در نهایت هم هر چه هما زد به در بسته خورد تا دست رد به سینه هما بیدگل و شاهد که رتبه دوم را به هما آران تعارف کرده بودند زده شود. با این نتیجه تقریبا تکلیف هما یکسره شد، به نظر می رسد این تیم باز هم باید برای رسیدن به عنوان قهرمانی صبر کند و به فصل آینده امید ببندد.

به همین سادگی، به همین خوشمزگی

گویا نهضت قصد نداشت شیرینی نتایج این هفته را به کام هواداران سپاهان تلخ کند! این تیم در نیمه اول به خوبی در مقابل سپاهان مقاومت کرد، ولی از اواسط نیمه دوم، به بازیکنان سپاهان «نه» نگفت و توپ های آنان را یکی پس از دیگری از دروازه خود بیرون آورد تا در نهایت بازی با پنج گل به سود صدرنشین رقابت ها تمام شود. سپاهان در این بازی با گل های عمران سرانجام (دو گل)، قاسم ملکی (دو گل) و حسین رهبری فرد حریف خود را در هم کوبید.

نهضت بعد از باخت هفته اول در مقابل فجر، یکی در میان برد و باخت را تجربه می کند و هنوز خط تیره اول فصل جلوی ستون تساوی های خود را حفظ کرده است. سپاهان نیز با این پنج گل، تفاضل گل خود را به لطف خط دفاع و دروازه نفوذناپذیرش به ۱۲+ رساند تا اگر در آخر فصل، مثل سال گذشته کار به اما و اگر رسید، دست پری داشته باشد.

یک مدعی جدید؟

آخرین بازی این هفته، روز جمعه ۲۸ مهرماه بین خانه هنرمندا و ستارگان کارگران برگزار شد. تیم کارگران تیمی سخت کوش نشان داده که به ناکامی در پایان بازی ها عادت دارد. این تیم با سه امتیاز، به قعر جدول چسبیده و جدی ترین نامزد سقوط است. خونه هنرمندا هم علی رغم این که در ابتدای فصل کسی آن را به عنوان مدعی قهرمانی، جدی نمی گرفت، نتایج نسبتا خوبی به دست آورده و هر هفته با شیبی ملایم رو به بالا حرکت می کند.

در این بازی خانه هنرمندا دو بر یک پیروز شد تا ۱۰ امتیازی شود و پس از هما آران، در رده پنجم قرار گیرد. کارگران نیز با همان سه امتیازی که در هفته سوم از پیروزی برابر ستارگان کویرات به دست آورده بود، در قعر جدول باقی ماند.

*****

بدین ترتیب در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:

ستارگان محمدآباد ۲ – ۰ فجر آران

شاهین دروازه ۲ – ۰ انقلاب

ستارگان هما ۰ – ۰ شاهد سلمقان

عقاب فخارخانه ۱ – ۰ هما آران

سپاهان دهنو ۵ – ۰ نهضت جوانان

خانه هنرمندان ۲ – ۱ ستارگان کارگران

هفته هفتم مسابقات که با یادی از شهید حسن خدمتی برگزار خواهد شد، از امروز آغاز می‌شود:

شنبه، ۲۹ مهر: شاهین دروازه – فجر عباس آباد

یکشنبه، ۳۰ مهر: ستارگان هما – ستارگان محمدآباد    

دوشنبه، اول آبان: انقلاب – هما آران   

سه شنبه، ۲ آبان: نهضت – شاهد  

چهارشنبه، ۳ آبان: ستارگان کارگران – عقاب  

ساعت شروع تمام بازی ها ۱۵ خواهد بود. همچنین بازی شهدای سپاهان و خانه هنرمندا که قرار بود پنجشنبه ۴ آبان برگزار شود به دلیل حضور تیم خانه هنرمندا در مسابقات جوانان استان به زمان دیگری موکول ‌شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۷۰ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان محقق شد.

کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: از ۷۰۰ میلیارد ریال مصوبات سفر رئیس‌جمهور به منطقه کاشان ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی افزود: این مبلغ برای تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل مصوب شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل غیراستاندارد است، خاطرنشان کرد: کمبود تخت و فضای درمانی در آران و بیدگل موضوع مهمی است که ضرورت بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) را دو چندان کرده است.

ساکی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان جزو بیمارستان‌های فرسوده منطقه به شمار می‌آید که ۸۰ درصد تجهیزات آن از بین رفته است، تصریح کرد: این بیمارستان معین شمال استان اصفهان محسوب می‌شود و بار درمانی شهرهای اطراف را علاوه بر منطقه به دوش می کشد و سال گذشته به ۲۵۲ هزار بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی منطقه کاشان بیمارستان بقیه‌الله است که عملیات اجرایی آن حدود پنج سال پیش کلید خورده است، اما با پیشرفت کندی که دارد مشمول مصوبات سفر نشد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این مرکز در خدمت درمان منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص راه‌اندازی مجدد «سی تی اسکن» بیمارستان نقوی گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری‌ها، پس از شناسایی قطعه معیوب با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مالی از محل درآمد موقوفات مرحوم حاج محمد صادق نقوی، قطعه مورد نیاز به قیمت پنج میلیارد ریال تهیه و توسط شرکت پشتیبان روی دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

ساکی افزود: واحد سی تی اسکن این مرکز با پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار، آماده ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی است.

کد خبر 749393

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان