Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی امتداد نیوز، سرهنگ مجید صمدی در تشریح برخی اقدامات پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به زائران از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه بیشتر شده و بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته، ارائه خدمات در مراکز و ادارات گذرنامه تا ساعت 20 ادامه دارد و زائران حسینی می‌توانند مدارک خود برای تعویض و یا اخذ گذرنامه را تا ساعت 8 شب به این مراکز ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۳۹ هزار گذرنامه از سوی همکاران ما صادر می‌شود و با توجه به درخواست‌های مردمی، امکان افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

وی گفت: همچنین به دنبال افزایش ساعت کار مراکز و ادارات گذرنامه، زمان صدور گذرنامه به ۷۲ ساعت کاهش یافته و زائرانی که مدارک خود را به صورت کامل تحویل دفاتر پلیس +۱۰ داده‌اند پس از 72 ساعت، گذرنامه خود را اخذ خواهند کرد.

صمدی در ادامه با تاکید بر لزوم دارا بودن گذرنامه معتبر و ویزا برای خروج تمام زائران اربعین حسینی افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائران حسینی،‌ مقرر شد کسانی که کارت پایان خدمت‌شان مفقود شده و یا در دست تعویض است بتوانند با ثبت درخواست خود در سازمان وظیفه عمومی، گذرنامه برای یک بار خروج از کشور را دریافت کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در پایان گفت: همچنین مقرر شد تا برای زائران اربعین حسینی که گذرنامه خود را مفقود کرده‌اند، تسهیلاتی در نظر گرفته شود که پس از ثبت اعلام مفقودی، به مراکز پلیس + 10 مراجعه کرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام کنند.

به گفته سرهنگ صمدی، زائرانی که محل سکونتشان در شهرستان‌ها است برای اخذ گذرنامه نیازی به حضور در تهران ندارند و تمام خدمات گذرنامه‌ای در ادارات و مراکز گذرنامه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت