Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سفر به سئول سرمایه گذاران کره‌ای تمایل بسیار زیادی برای ورود منابع خود به پروژه های حمل و نقل شهری داشتند، گفت: بر همین اساس رایزنی های اولیه صورت گرفت و مقرر شد که پروژه های یاد شده توسط شهرداری تهران، بانک پذیر و با توجیه اقتصادی همراه شوند تا برنامه های شهرداری تهران در سفری که قرار است آنها به تهران داشته باشند، مورد توافق نهایی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حجت ا.. میرزایی، در خصوص دستاوردهای سفر به کره جنوبی مبنی بر اینکه دستاورد این سفر از منظر سیستم و فرآیند برنامه ریزی و بودجه بندی شهرداری سئول چه بود، گفت: در حوزه بودجه بندی مقرر شد که مدیران شهرداری سئول، اطلاعات نظام بودجه ای این شهر را برای ما ترجمه و ارسال کنند .

وی در بخشی از اظهارات خود به دعوت از شهردار سئول برای بازدید از شهر تهران اشاره کرد و افزود: با دعوت از شهردار سئول مقرر شد که مدیران شهری آنجا اطلاعات کارشناسی و مدیریتی خود را در حوزه شهری به شهرداری تهران منتقل کنند .

میرزایی تصریح کرد: بخش دیگری از این سفر به گفت وگو و هم اندیشی با سرمایه گذارانی سپری شد که تمایل به سرمایه گذاری در بخش ها و پروژه های مختلف شهری تهران دارند .

وی در ادامه با بیان اینکه این سرمایه گذاران تمایل بسیار زیادی به ورود منابع خود به پروژه هایی نظیر حمل و نقل شهری، زیرساخت ها، فضای نمایشگاهی، ترمینال‌ها و همچنین مسئله بازیافت زباله داشتند، اضافه کرد: بر همین اساس رایزنی های اولیه صورت گرفت و مقرر شد که پروژه های یاد شده توسط شهرداری تهران، بانک پذیر و با توجیه اقتصادی شده و در ادامه برنامه های ما در سفری که قرار است به تهران داشته باشند، مورد توافق نهایی قرار گیرد .

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در خصوص اینکه ظرفیت شهر تهران برای فاینانس های خارجی تا چه میزان است، تصریح کرد: شهر تهران هم اکنون در مسئله فاینانس های بین المللی در نقطه صفر قرار دارد. این در حالیست که بخش بزرگی از پروژه هایی که تعریف شده و قابل تعریف هستند و همگی قابلیت جذب فاینانس های بین المللی را دارند.

بر اساس گزارش شهرنوشت، وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه هایی نظیر مترو، فضای نمایشگاهی، شهربازی و حتی بعضی از پروژه های بزرگراهی، بازدهی مناسبی دارند که سبب خواهند شد که سرمایه های بین المللی جذب شهر شهر تهران شوند .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است