Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@05:01:34 GMT

زنگ آب در شهرستان تنگستان نواخته شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۱۶۵۴

زنگ آب در شهرستان تنگستان نواخته شد + تصاویر

زنگ آب در آموزشگاه ابتدایی روستای کناری تنگستان با حضور مدیران امور آب و فاضلاب روستایی و مسئولان آموزش و پرورش تنگستان نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ اولین همایش زنگ آب به همت شرکت آب و فاضلاب روستایی تنگستان و با حضور دانش آموزان دبستان روستای کناری و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان تنگستان برگزار شد، در این همایش زنگ آب توسط مدیر امور آبفار تنگستان و با همراهی مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله خدادادی مدیر شرکت آبفار تنگستان در این مراسم بیان داشت: دانش آموزان نشان داده اند کمک کار خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگ سازی استفاده درست از منابع طبیعی هستند.

وی افزود: فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب شرب و بهداشتی در مناطق روستایی و بهینه سازی الگوی مصرف آب کشاورزی را از اصلی ترین وظایف ناجیان آب ذکر کرد.

خدادادی تصریح کرد: آب به عنوان عنصر مهم و حیات بخش در جهان می باشد و از دانش آموزان  و آینده سازان شهرستان تنگستان خواستاریم همان گونه که تاکنون به عنوان همیار پلیس و سفیران سلامت در خدمت جامعه بودند، شرکت آب و فاضلاب روستایی تنگستان را نیز در قالب سفیران آب یاری دهند.

وی گفت:ما به عنوان متولی توزیع آب در شهرستان تنگستان در طول سال با هدف نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب برنامه های فرهنگی متنوع برای خانواده ها ، به ویژه برای دانش آموزان در سطح مدارس، مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی اجرا می کنیم که این برنامه ها در هفته صرفه جویی دوچندان می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان  نیز از دانش آموزان خواست موضوع صرفه جویی در مصرف آب را جدی گرفته و از والدین خود بخواهند در این خصوص درست و بهینه مصرف کردن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است، در این مراسم مفاهیم مرتبط با مصرف بهینه آب در قالب مسابقه برگزار شد و در پایان هدایایی به رسم یاد بود به شرکت کنندگان حاضر در این مراسم اهداء شد و همچنین چند نفر از دانش آموزان به عنوان ناجیان آب معرفی شدند.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است