Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:40:25 GMT

فعالان عرصه فرهنگی شهرستان ری تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۳۷۱۹

فعالان عرصه فرهنگی شهرستان ری تجلیل شدند

مدیران فعال در عرصه فرهنگی شهرستان ری توسط فرماندار ویژه شهرستان ری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) تجلیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، مراسم تجلیل از فعالان عرصه فرهنگی شهرستان ری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) و فرماندار ویژه شهرستان ری در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی طلوعی هدف از برگزاری این جلسه را تجلیل از مدیران و مسئولان شهرستانی دانست که در طول سال در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی و ملی مساعدت و مشارکت می‌کنند و افزود: در این جلسه سعی داریم علاوه بر تکریم فعالان شهرستان، برنامه مشورتی با مدیران فعال فرهنگی داشته باشم.

شهرستان ری ویژگی های خاصی نسبت به سایر شهرهای کشور دارد 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه ری یک شهرستان ویژه است، گفت: شهرری با همه شهرهای دیگر متفاوت است و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با دو مرقد مطهر حرم حضرت امام خمینی(ره) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، میزبان برنامه های مختلفی در طول سال است و به همین جهت مسئولیت مدیران شهرستان مضاعف می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این شهرستان، ابراز کرد: در رژه نیروهای مسلح در روز 29فروردین و هفته دفاع مقدس همه توجه کشور معطوف به شهرستان ری است. در ایام مسلمیه 10شب عزاداری انجام می شود. در مناسبت های مذهبی مانند لیالی قدر و محرم ویژه برنامه هایی برگزار می شود که با افتخار تامین امنیت و میزبانی از زائران را بر عهده داریم.

طلوعی با بیان اینکه امسال برای پنجمین سال میزبان همایش بزرگ پیاده روی اربعین هستیم، تصریح کرد: در روز اربعین پیاده روی اصلی در کربلا انجام می شود و دومین پیاده روی بزرگ این روز در ایران انجام می گیرد که افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند به پیاده روی کربلا بروند، نزدیک به یک میلیون نفر فاصله میدان امام حسین(ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری را که با استناد به روایتی از امام هادی(ع) کربلای ایران نامیده می شود را طی می کنند و بحث امنیت، پذیرایی، حمل و نقل و سایر موارد میزبانی بر دوش شهرری است.

وی با اشاره به ماموریت های داخلی و خارجی سپاه پاسداران گفت: بعد خارجی مربوط به نیروی قدس و بعد داخلی مربوط به بسیج است که ما با توجه به فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری ماموریت های خود در بعد داخلی را به نحو احسن در شهرستان انجام داده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: با توجه به اینکه مناسبت های مختلفی در طول سال در شهرستان برگزار می شود و هر کدام از ادارات و نهادها نسبت به ظرفیت خود به صورت مادی و معنوی مشارکت و همکاری می کنند، پیشنهاد می کنم با همکاری فرمانداری شهرستان ری کتابچه ای تدوین گردد و همه برنامه های طول سال که اولینش روز 29 فروردین و آخرینش روز چهارشنبه سوری است در آن مشخص گردد و میزان همکاری ادارات تعیین شود که بدین صورت هر اداره ای بداند در طول سال چه کارها و کمک هایی باید انجام بدهد.

همت و همدلی راه عبور از مشکلات است

در بخش دیگری از این مراسم هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: این جلسه به منظور تجلیل از مدیران و روسای ادارات شهرستان ری که در مراسمات ملی، مذهبی و فرهنگی همکاری و مشارکت دارند، برگزار شده است.

وی افزود: همه مسئولان باید با درک درست از شرایط کشور، با همدلی و انسجام هرچه بیشتر برای تعالی و پیشرفت کشور تلاش کنند.

فرماندار ری با بیان اینکه جامعه، یک مجموعه به هم وابسته است، ادامه داد: عقیده ما این است همه را باید در کنار هم ببینیم و بتوانیم با همت و تلاش از شرایط سخت عبور کنیم.

جمالی پور با تاکید بر مشارکت و همکاری همه نهادها برای توسعه کشور، بیان کرد: اگر کسی فقط به فکر خودش باشد و به مشکلات دیگران توجهی نکند، دچار آفت می شویم و لذا ضرورت دارد همه مدیران با تدبیر و تلاش از یکدیگر دستگیری کرده و در مسائل مختلف همکاری نمایند.

معاون استاندار تهران با اشاره به ضرورت های جامعه تصریح کرد: همه در یک جامعه زندگی می کنیم و برای اینکه دچار چالش و آسیب نشویم باید با همدیگر همفکری و همکاری داشته باشیم و کشتی جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت کنیم.

در پایان این مراسم از شهرداران، بخشداران و مدیران اداراتی که در برنامه‌های فرهنگی شهرستان ری فعالیت و مشارکت داشته اند، توسط فرماندار ویژه شهرستان ری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای متن/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والا مقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073879 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود