Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان هفته ناجا ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات معاونت مطبوعه، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف پلیس است.

به گزارش رکنا، سرهنگ مراد مرادی، معاون اجتماعی پلیس Police تهران بزرگ گفت: هفته ناجا سال ۹۶ با شعار " پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه" و با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خدمتگزاری، پاسخگویی، ایجاد انضباط و امنیت اجتماعی و اخلاقی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، آغــــاز و بر ضرورت حرکت فاتب در راستای چشم انداز تعیین شده و تلاش همه جانبه برای تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فرماندهی معزز کل قوا تاکید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در ادامه به اهم اقدامات انجام شده پیش از هفته ناجا، اشاره کرد و گفت: ستاد برگزاری هفته ناجا در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با هدف برنامه ریزی هدفمند، رفع معایب تکراری سنوات گذشته ، بالا بردن جذابیت و اثر بخشی بیشتر، از ابتدای آبان ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. 
مرادی در ادامه به تشکیل بیش از ۳۵جلسه فرعی با مبادی برون سازمانی از جمله سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران،اداره کل میراث فرهنگی، استانداری، سازمان بهزیستی، مسئولین شبکه تهران، شرکت اتوبوسرانی تهران، شرکت مترو و ... اشاره کرد و افزود: تجلیل از خانواده محترم کارکنان ناجا، اجرای صبحگاه عمومی و مشترک هفته ناجا و تبلیغات و اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه های هفته ناجا از دیگر اقدامات دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ناجا در تهران بزرگ بود. 
معاون اجتماعی پلیس پایتخت در بخشی از سخنان خود به درج پیامهای تبریک هفته ناجا در سایتهای اینترنتی و پرتال های ادارات و سازمان های دولتی و همچنین ارسال پیامک گرامیداشت هفته ناجا و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 15 هزار پیامک گرامیداشت هفته ناجا ارسال و یک هزار و ۶۶۰بیلبورد شهری ودر سر درب یگان های انتظامی ، ادارت دولتی ، عمومی بانک ها و بیمارستان ها، و در عرشه پل Bridge ها نصب شد. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: در این هفته قالب بر یک هزار و ۶۵۰تخته بنر در پرتابل های شهری و تیزر در تلویزیون های شهری و حدود یک صد مورد تیزر گرامیداشت هفته ناجا در تلویزیون های داخل بانک ها نمایش داده شد. 
وی با اشاره به نمایش بیش از چهار هزار پیام گرامیداشت هفته ناجا در عابر بانک ها و توزیع بیش از پنج هزار پوستر پیام مهر به مناسبت بازگشایی مدارس، اظهار داشت: در هفته ناجا امسال ۴۵۰پک فرهنگی در مدارس توزیع شد و بیش از ۲۰۰ رزمایش اقتدار در مدارس سطح تهران انجام شد. 
مرادی با اشاره به هماهنگی بیش از ۵۰۰ مورد بازدید دانش آموزان از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰و مراکز انتظامی و اعزام ده ها مورد تیم پزشکی به مدارس مناطق محروم شهر تهران، عنوان داشت: در هفته برپایی چهار نشست خبری برگزار و بیش از ۷۵۰ دقیقه برنامه پلیسی و خبری از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد. 
این مقام ارشد انتظامی در پایان بیان داشت: در این هفته بیش از یک هزار و ۵۰ خبر در پورتال، سایت خبرگزاری پلیس و دیگر نشریات منتشر شد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!