Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: به دنبال سرمایه‌گذاری ۲۰ تا ۲۵ ساله در سوارکاری استان گلستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، حسین پیش‌قدم صبح امروز در بازدید از پیست سوارکاری شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: ظرفیت سوارکاری در استان گلستان بالاست و برای استفاده از این ظرفیت به سرمایه‌گذاری نیازداریم و این سرمایه‌گذاری هم می‌خواهیم طولانی مدت بین 20تا 25ساله باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اقداماتی هم برای این کار انجام شده و موفق شدیم پارسال واگذاری 8 ماه مجموعه سوارکاری به استان را گرفتیم و امسال هم این واگذاری یک‌سال شد و به دنبال بهره‌برداری طولانی مدت برای 20 تا 25 سال با حضور سرمایه‌گذاران هستیم.

پیش‌قدم تصریح کرد: شورای نظارتی استان تحقیق کرده و نقطه‌نظر مثبتی هم داشته و گزارش تهیه کرده و نظر خوبی برای واگذاری مجموعه‌ها به استان داشته و به بازرسی کشور هم این گزارش را ارائه داده است.

وی با بیان این که تاکنون سرمایه گذاری خوبی در استان گلستان در بخش مجموعه‌های سوارکاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: سکوهای نشستن این پیست‌ها، محل پذیرایی و کابل‌کشی برق انجام شده و به دنبال تغییرات بیشتر برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران به این مجموعه‌ها و استان گلستان هستیم.

بیمارستان اسب ملی در آق‌قلا راه اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان آق‌قلا هم در این بازدید گفت: به دنبال تکمیل بیمارستان اسب ملی در آق‌قلا هستیم برای اجرای آن امسال 3 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا از این ظرفیت برای جذب و کمک به سوارکاری استفاده کنیم.

امانگلدی ضمیر تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های سوارکاری برای مسابقات همجوار اسب از این فضاها استفاده شود برنامه دیگر ماست.

وی تصریح کرد: برنامه‌های زیادی برای گسترش و سرمایه‌گذاری در مجموعه سوارکاری انجام شده از جمله جایگاه تماشاگران و فنس‌ها نوسازی شدند و پرداخت جوایزهم مناسب شده است و قبلا جوایز 2 تا 3 هفته بعد از مسابقات و با تاخیر پرداخت می‌شود اما اکنون در همان هفته جوایز اهدا می‌شود.

ضمیر افزود: واگذاری هیئت‌های سوارکاری به هیئت‌های شهرستانی از دیگر برنامه‌های است و درکنار آن برنامه داریم به استانداردسازی نزدیک شویم و از عواید و درآمدهایی که بدست می‌آید برای توسعه مجموعه هزینه شود.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از روز چهارشنبه در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام‌های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملاً حرفه‌ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملاً حرفه‌ای تیم داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هرچند که متأسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه‌ای در این ورزشگاه کار می‌کنند که انگار خانه خود را می‌سازند.

وی افزود: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6094747

دیگر خبرها

  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران