Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حسین درویشی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری دوره تخصصی نجات در سیلاب در برازجان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر، برنامه‌های متنوعی برای آشنایی مردم و فرهنگ‌سازی در بین مردم در سال جاری انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر رودخانه های دائمی و فصلی زیادی  دارد که به دلیل اقلیم گرم استان بسیاری از افراد اقدام به شنا کردن در آنها می کنند در حالی که با نحوه شنا کردن به شکل صحیح آشنا نیستند و به اخطارهای مراجع ذی ربط در خصوص شنا نکردن در این مکان ها توجه نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی افزود: هدف از برگزاری دوره تخصصی امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان، آموزش نجاتگران و استفاده از مهارت آنان در هنگام بروز حوادثی مانند سیلاب و پاسخگویی سریع تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در این زمینه اعلام کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان بوشهر تصریح کرد: این دوره با حضور ۵۰ نفر از نجاتگران سراسر استان در رودخانه دالکی شهرستان دشتستان تا پنجم آبان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آشنایی با تجهیزات جستجو در سیلاب، آموزش خودامدادی در سیلاب، اصول صحیح شنا و بقا در آب و حمل صحیح مصدوم، آموزش گره ها و کارگاه زنی بر روی آب و حمل مصدوم، آماده سازی قایق و کنترل قایق و قایق رانی، عبور از رودخانه و موانع و پرتاب گوی امدادی و روشهای نجات مغروقین در سیلاب، بیماری ها و کمک های اولیه در سیلاب و راه های پیشگیری از سیل را از سرفصل های تدریس شده در این دوره تخصصی عنوان کرد.

درویشی گفت: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون های تئوری و عملی، به قبول شدگان گواهی دوره تخصصی جستجو و نجات در سیلاب صادر می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم