Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@17:27:23 GMT

وحید قلیچ: بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۵۴۶۵

وحید قلیچ: بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

علیرضا بیرانوند می تواند با عملکردش مهره کلیدی دربی ۸۵ برای پرسپولیس و برانکو باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند که فصل گذشته یکی از پایه های قهرمانی پرسپولیس بود در هفته های اخیر تحت فشار انتقادات رسانه ای به خاطر گل های دریافتی در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و در این بین مطرح شدن ماجرای انتقالش به تراکتورسازی برای گذراندن دوران سربازی مزید برعلت شد تا او بیش از قبل دچار اخبار حاشیه ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس با حضور در تمرین این تیم با علیرضا بیرانوند دیدار کرد تا به دروازه بان اول تیم محبوبش برای دربی ۸۵ از نظرروحی کمک کند. وحید قلیچ در ابتدا ضمن تسلیت به خاطر درگذشت ابراهیم آشتیانی ستاره سال های دور پرسپولیس و تیم ملی درباره حضورش در تمرین دیروز پرسپولیس گفت:

«من سابقه نداشته است که به تمرین پرسپولیس بروم اما قول داده بودم که حتما بروم و بیرانوند را ببینم.»

 

وحید قلیچ اضافه کرد:

« تصمیم بر این بود که این بچه (بیرانوند) را ببینم و خوشحالم که او را دیدم چرا که واقعا پسر مودب و با نزاکتی است و من را واقعا تحت تاثیر قرار داد. من با این که قبلا از بیرانوند انتقاد کرده بودم اما برخوردش خیلی عالی و مودبانه بود.»

 

وحید قلیچ درباره اینکه راجع به چه چیزی با بیرانوند صحبت کرده گفت:

« من با بیرانوند حرف زدم و فکر می کنم او مشغله فکری دارد. من از بیرانوند خواستم که افکارش را بیرون از زمین فوتبال بگذارد و در نود دقیقه فقط و فقط به فوتبال فکر کند. بیرانوند در تمرینات خیلی خوب کار می کند و من معتقدم که خیلی بهتر از این می توان با او کار کرد. انشالله مربی اش تمرینات جدی تری را برایش در نظر بگیرد و سطح بیرانوند را بالاتر بیاورد.»

 

او درباره نقاط ضعف بیرانوند گفت:

« هر گلری نقطه ضعف خودش را دارد و در حال حاضر ما در ایران گلر ششدانگ نداریم. اما بیرانوند الان بهترین دروازه بان ایران است.»

 

دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین درباره وضعیت گلرهای پرسپولیس گفت:

« من فکر نمی کردم ابوالفضل درویش وند اینقدر دروازه بان خوبی باشد اما در تمرینات او را دیدم فهمیدم که واقعا دروازه بان خیلی خوبی است.»

 

وحید قلیچ در این رابطه که صحبت از جدایی بیرانوند از پرسپولیس است گفت:

« فکر نمی کنم بیرانوند از پرسپولیس برود ضمن این که من معتقدم پیدا کردن جانشین برای بیرانوند الان برای پرسپولیس در فوتبال ایران ممکن نیست. ضمن اینکه بیرانوند بهترین گزینه برای دروازه پرسپولیس است. او پسر خیلی خوبی است و اگر بتوانیم کمکش کنیم می تواند سال ها دروازه بان تیممان باشد. من به خود بیرانوند هم گفتم که اگر بد کار کند بازهم از او انتقاد خواهم کرد.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!