Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@04:11:31 GMT

برق جدید فارس در دو قدمی صدر جدول

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۶۳۳۳

برق جدید فارس در دو قدمی صدر جدول

به گزارش امتداد نیوز از شیراز، در یکی از دیدارهای معوقه هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس  و تیم نساجی مازندران ساعت 14:15 روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تیم نساجی مازندران برگزار می‌شود و باشگاه نساجی تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرده است.

تیم برق جدید فارس و تیم نساجی در جدول لیگ دسته اول هم امتیاز هستند اما تیم نساجی به دلیل تفاضل گل برتر در رده دوم و تیم برق در رده سوم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم برق درصورتی که برنده این دیدار باشد علاوه بر رسیدن به رده دوم جدول اختلاف امتیازش را با تیم رقیب بیشتر می‌کند. تیم نساجی نیز در صورت برد در این دیدار همین وضعیت دارد.

شاگردان مهابادی در ۹ بازی گذشته ۸ گل زده‌اند و در مقابل 3 گل دریافت کرده‌اند و همین خط دفاعی قوی سبب ترس حریفان از این تیم تازه وارد شده است. تیم نساجی مازندران به هدایت مهدی پاشازاده نیز در 9 بازی گذشته خود 12 گل زده و در مقابل 6 گل دریافت کرده است، 12 گل زده این تیم در 9 بازی نشان دهنده خط حمله خوب این تیم باسابقه مازندرانی است.  

تیم برق جدید فارس در حال حاضر با ۶ برد، یک تساوی، ۲ باخت و کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. تیم نساجی مازندران نیز با ۶ برد، یک تساوی، ۲ باخت و کسب ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. تیم‌های نفت مسجد سلیمان نیز در رده نخست جدول قرار دارد.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

شاگردان مهابادی در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم مدعی و با تجربه ملوان بندرانزلی قرار گرفتند و با تک گلی که در دقیقه ۳۵ بازی وارد دروازه آنها شد نتیجه این دیدار را به میزبان خود واگذار کردند.

تیم برق جدید فارس در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد. در هفته سوم تیم برق جدید فارس مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری ماهشهر گذشت. شاگردان مهابادی در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشتند. نارنجی‌پوشان شیراز در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسیدند.

شاگردان کمالی در هفته هفتم با نتیجه ۲ بر یک از سد صبای قم گذشتند و در هفته هشتم نیز مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند. این تیم در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد

پدیده‌های نجوم هفته جاری برای سیارات ماه، مریخ، نپتون و عطارد اتفاق خواهد افتاد و شاهد تربیع آخر ماه خواهیم بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آسمان شب طی هفته جاری شاهد غیبت قمری آنتارس، مقارنه سیاره مریخ و نپتون، نزدیک شدن سیاره مریخ و نپتون به یکدیگر، سیاره عطارد در اوج خورشیدی و تربیع آخر ماه خواهد بود.

دانلود جدول رویدادهای نجوم هفته (فایل گرافیکی در اندازه اصل)

کد خبر 748215

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها