Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@05:25:45 GMT

رسوایی جنسی در پارلمان اروپا/«آقای رئیس» شوکه شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۶۸۴۲

رسوایی جنسی در پارلمان اروپا/«آقای رئیس» شوکه شد

به گزارش مهر به نقل از ای یو ریپورتر، گروهی از اعضای پارلمان اروپا در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر وقوع تعرض جنسی در این مرجع قانون گذاری، خواهان انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه شدند.

گفتنی است اولین بار «ساندی تایمز» از وقوع تعرض جنسی نسبت به زنان جوانی خبر داد که به عنوان کارمند پارلمان اروپا مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در مقاله خود از پارلمان اروپا به عنوان بستری مناسب برای وقوع آزار جنسی یاد کرد و گفت این جرایم از سوی برخی از اعضای بلندپایه پارلمان انجام شده است.

«آنتونیو تاجانی» رئیس پارلمان اروپا نیز در واکنش به این گزارش گفت: شوکه و خشمگین شدم حال آنکه شوکه شدن پاسخ کافی به این مسئله نیست و با وجود اقداماتی که از یک سال پیش برای افزایش سطح هوشیاری کارکنان اتخاذ شده است باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام داد.

گفته می‌شود تا کنون ۸۷ زن و ۶ مرد قربانی تعرض جنسی اعضای پارلمان اروپا شده‌اند.

نام عاملین این فساد اخلاقی حتی الامکان مخفی مانده حال آنکه ساندی تایمز  از «ایو کوشه» وزیر اسبق دولت فرانسه و نماینده حزب سبز  به عنوان یکی از متجاوزین نام می برد.

این در حالی است که ۵ نفر از اعضای اتحادیه خواهان تشکیل کمیته ای ویژه برای رسیدگی به مسئله هستند و اصرار دارند که باید ادامه تحقیقات به نهادهای غیروابسته به پارلمان واگذار شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به بانوان مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آن‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان سردار ناصر فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، اظهار داشت: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

او با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا