Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر بهداشت ضمن تقدیر از نیروهای اورژانس و بهداشت محیط به دلیل ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع)، گفت: در بیش از 20 روز رفت و بازگشت مردم به عراق، 6 هزار نیروی بهداشتی و درمانی افتخار خدمت به زائران امام حسین(ع) را خواهند داشت.سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت صبح امروز در آیین اعزام و بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی، گفت: امسال ظرفیت خدمات وزارت بهداشت به زائران اربعین حسینی 3 برابر افزایش یافته و چندین فروند بالگرد اورژانس، بیمارستانهای ثابت و سیار، 800 دستگاه آمبولانس و تعداد قابل توجهی نیروی اورژانس، بهداشت محیط و مبارزه با بیماریهای واگیر، به زائران خدمات ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که قدرت اسلام در مراسم پیاده روی اربعین به خوبی نمایان می شود، گفت: اسلام ناب محمدی در پرتو انقلاب اسلامی یک بار دیگر بعد از قرنها، خودنمایی کرده و این پاسخی است به همه افرادی که نمی توانند قدرت ایران و انقلاب اسلامی و امت دلداده به اهل بیت را ببینند و مشکل آنها این است که نه می شناسند و نه می توانند بشناسند چرا که کور دل هستند و طبیعی است که تمام راههایی که برای آسیب به دین اسلام انتخاب می کنند، به بیراهه ختم خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه حق، ماندنی و باطل نابود شدنی است، افزود: امیدوارم مامورریت نیروهای بهداشتی و درمانی مورد قبول و رضایت خدا واقع شود و در کارنامه آنها ثبت و ذخیره ای برای آخرت این خادمان و خانواده های شان شود.

 هاشمی ضمن تاکید بر آمادگی کامل وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، گفت: علاوه بر وزارت بهداشت، نیروها و امکانات بسیج جامعه پزشکی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان های بهزیستی، تامین اجتماعی و هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بخشی از زائران اربعین حسینی از کشورهای پاکستان و افغانستان به عراق اعزام می شوند و در طول مسیر آنها خدمات بهداشتی و درمانی فراهم شده و ما در کنار تمام زائران با افتخار هستیم و امیدواریم که این راه، سال به سال فروزان تر و پر رهروتر ادامه داشته باشد

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها