Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:03:10 GMT

تغییر فرکانس رادیو ایران در گیلان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۸۰۵۳

تغییر فرکانس رادیو ایران در گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرزاد رحمانی نیا مدیر روابط عمومی صدا و سیمای گیلان گفت:رادیو ایران از این پس در گیلان روی فرکانس 558 کیلو هرتز پخش خواهد شد.

وی افزود:پیش از این رادیو سراسری در گیلان روی فرکانس 1251 پخش می شد.

رحمانی نیا تصریح کرد: دریافت بهتر صدا و پوشش بیشتر از مزایای فرکانس جدید پخش برنامه های رادیو ایران در گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/م.ع

تغییر فرکانس رادیو در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است

 محمود شیخ‌ویسی  بیان کرد: علت نام‌گذاری دهم اردیبهشت به‌روز ملی خلیج‌فارس این است که در زمان شاه‌عباس صفوی نیروهای دلیر ایرانی توانستند پرتغالی‌ها را که از طریق خلیج‌فارس به ایران حمله کرده بودند را شکست داده و آنها را بیرون کنند و برای گرامیداشت این روز که یادآور از خودگذشتگی‌های ملت سرافراز ایران در برابر اشغالگران متجاوز پرتغالی است به این روز نام‌گذاری شد.

شیخ‌ویسی در خصوص روز خلیج‌فارس افزود: این روز برای ایرانی‌ها و آزاداندیشان یادآور خاطره‌هاست و یکی از روزهای عزتمندی و سربلندی ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و نشان از تاریخ سربلند مردم این سرزمین دارد باید گفت در تقویم این سرزمین روزهای باشکوه بسیاری رقم خورده است که حاکی از تاریخ پر شکوه مقاومت و ایثار مردم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خلیج‌فارس همواره عامل وحدت ایرانی‌ها با کشورهای منطقه است و همین مسئله باعث شده است که برخی از کشورهای استعمارگر همواره در برهه‌های زمانی دست به تحریف نام خلیج‌فارس زدند تا با تغییر نام خلیج‌فارس به اهداف شوم خود در منطقه نزدیک شوند.

شیخ‌ویسی تأکید کرد: آگاه‌سازی این مسئله برای قشر دانش‌آموز و دانشجو جدا از اهمیت مسئله از بعد علمی و پژوهشی، فرهنگی و سیاسی نیز بسیار ارزشمند و حساس است ریشه اصرار اعراب بر تغییر نام خلیج‌فارس به نام جعلی به تحریک انگلیسی‌ها به دهه ۱۳۳۰ خورشیدی و پس از ملی‌شدن صنعت نفت ایران و خلع‌ید شرکت‌های انگلیسی و قطع روابط ایران و انگلیس بر می‌گردد.

وی افزود: مطرح‌شدن نام جعلی خلیج عربی تخم نفاقی بود که از سوی انگلیسی‌ها کاشته شد و باتوجه‌به اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این منطقه را شریان حیاتی غرب در منطقه استراتژیک غربی و حوزه منافع ویژه خود می‌دانند در واقع یکی دیگر از اهداف و انگیزه‌ای انگلیسی‌ها و بخصوص آمریکایی‌ها تلاش آنها برای تغییر این نام و ایجاد فتنه و اختلاف بین کشورهای منطقه است.

شیخ‌ویسی خاطر نشان کرد: به طور حتم اسم خلیج‌فارس به‌هیچ‌وجه قابل تحریف نیست؛ زیرا اسناد تاریخی نشان از حاکمیت ایران بر خلیج‌فارس داشته و خط بطلانی بر ادعاهای باطل برخی کشورها می‌کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد