Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی احکام شهرداران شیروان، اسفراین، جاجرم، ایور، درق، راز و تیتکانلو را به آنان ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استاندار خراسان شمالی امشب در مراسم معارفه این شهرداران با بیان اینکه وظیفه ما در قبال معرفی شهرداران صرفا تطبیق دادن شرایط افراد منتخب شوراهای اسلامی با ضوابط و قوانین بوده است، به این شهرداران توصیه کرد با تعریف درآمد پایدار، برنامه ای مدون و بلندمدت در کنار امور جاری و روزمره مدیریت شهری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا صالحی همچنین خواستار آن شد که شهرداران منتخب برای اثرگذاری مطلوب بر فضای فرهنگی، مبلمان شهری، فضای سبز و گسترش حمل و نقل عمومی، برنامه هایی را تدوین و عملیاتی کنند. چاره اندیشی برای معضل زباله و فرهنگ سازی برای تفکیک از مبدأ و توسعه بازیافت و درنظر داشتن منافع و مصالح کلان شهروندان در درازمدت از دیگر توصیه های صالحی به شهرداران جدید بود. وی گفت: شهرداران باید به کمک فرمانداران برای عملیاتی کردن برنامه ایجاد تونل سبز و ساماندهی مشاغل و زیباسازی ورودی شهرهای استان تدابیر لازم را اتخاذ کنند و بوستان های ویژه بانوان نیز در مراکز شهرستان های استان تعریف و اجرایی شود. علی اصغر شاکری مطلق مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هم با اشاره به فعالیت 22 شهرداری در خراسان شمالی گفت: شوراهای اسلامی شهرهای استان 118 عضو دارد که هشت نفر آنان از بانوان هستند. همچنین میانگین سنی اعضا نیز 42 سال است. در پایان این نشست، استاندار خراسان شمالی احکام هفت شهردار جدید را به آنان ابلاغ کرد. بر این اساس، شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان، مسلم نوری شهردار اسفراین، محمدمهدی پهلوان شهردار جاجرم، عبدالله نیازی شهردار ایور، عباس جعفری شهردار درق، محمد اکبرزاده شهردار راز و حسین جاهد هم به عنوان شهردار تیتکانلو معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم