Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان ، سرمربی فرانسوی و موفق رئال مادرید که برای اولین بار جایزه بهترین مربی سال دنیا را به دست آورد، در گفتگو با سایت رسمی فیفا عنوان کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین الدین زیدان ، سرمربی فرانسوی و موفق رئال مادرید که  برای اولین بار جایزه بهترین مربی سال دنیا را به دست آورد، در گفتگو با سایت رسمی فیفا عنوان کرد مهم ترین چیز در مربی‌گری این است که بازیکنان، شما را باور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش fifa، زیدان که از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و کلکسیون افتخاراتش، آرزوی بسیاری است، حالا به عنوان مربی هم عناوین قهرمانی را یکی پس از دیگری در رئال مادرید فتح می‌کند و می‌رود تا نامش را در این کسوت نیز در تاریخ فوتبال جاودانه کند. تیم او به اولین تیمی تبدیل شد که موفق می‌شود از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند. زیزو به تازگی با سایت فیفا مصاحبه‌ای کرده که در ادامه آن را ملاحظه می‌کنید:

از اینکه برای دومین سال پیاپی به این مراسم دعوت شدم، خوشحالم. مربی‌گری کار آسانی نیست و اینکه تاکنون در این حرفه همه چیز برای من خیلی خوب پیش رفته، مایه خوشحالی فراوان است. وقتی به عنوان مربی، در اولین سال همه چیز را می‌برید، سخت‌ترین کار این است که سال بعد همان را تکرار کنید. کاملا آگاهم که در باشگاهی کار می‌کنم که هوادارانش به جام بردن عادت دارند و این را هم می‌دانم که دور تا دور من، بازیکنان باکیفیتی حضور دارند اما بردن جام‌ها، هرگز کار آسانی نیست. لیگ قهرمانان اروپا دشوار است و از آن دشوارتر برای من، لالیگاست. همه از ما انتظار قهرمانی دوباره دارند اما این اصلا آسان نیست.

جنگیدن برای کسب افتخار در DNA این باشگاه است و ایمان به پیروزی به من، کادر فنی و بازیکنانم انگیزه مبارزه و تلاش می‌دهد. نباید فراموش کنیم که این بازیکنان آخر هر هفته به میدان می‌روند تا رقابت کنند و به کسب افتخار نزدیک‌تر شوند. ایمان به پیروزی است که فوتبال را از دیگر رشته‌ها متمایز می‌کند و شما را به جلو می‌راند. اگر بخواهم بهترین لحظه‌ای که در سال ۲۰۱۷ تجربه کردم را نام ببرم، قطعا قهرمانی در لالیگا را نام خواهم برد. همه لحظاتی که با این تیم تجربه کردم، فوق العاده بودند و تا همیشه با من خواهند ماند اما قهرمانی در لالیگا چیز دیگری است. چرا؟ چون ۳۸ هفته باید رقابت کنید. فتح لالیگا واقعا کار دشواری است.

قطعا به روزی که همه چیز باب میلم پیش نمی‌روند، فکر کرده‌ام. در یک مسابقه، در فوتبال و در زندگی همواره بالا و پایین وجود دارد. اگر در افت باشید، باید برای بازگشت به وضعیت ایده‌آل تلاش کنید و اگر در اوج هستید، باید سعی کنید تا جایی که ممکن است، در آن بمانید و لذت ببرید. اما کاملا آگاهم که دوران خوبم در رئال مادرید روزی به سر خواهد آمد و برای آن آماده‌ام. در حال حاضر اما تنها می‌خواهم از تک تک لحظات فوق العاده‌ای که در این باشگاه تجربه می‌کنم، لذت ببرم.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مدیریت کردن یک رختکن پرستاره این است که خودم زمانی شرایط رختکن را به عنوان بازیکن تجربه کردم. می‌دانم قضیه در رختکن از چه قرار است و این به من خیلی کمک می‌کند. به نظرم، این کلید مدیریت است. معتقدم توانایی من در اداره یک رختکن پر از ستاره، بیشتر به شور و اشتیاقی که نسبت به فوتبال و مربی‌گری دارم، برمی‌گردد. بله شاید همین که نامم زین الدین زیدان است هم در این موفقیت تاثیر داشته باشد اما معتقدم بیشتر از قهرمان اروپا و جهان بودن، این نتایجم به عنوان مربی است که اهمیت دارد. نکته مهم این است که بازیکنان به پیام و حرف‌های من ایمان دارند. به کاری که من می‌کنم. اگر بازیکنانتان به شما اعتقاد داشته باشند، می‌توانید مسیری طولانی را طی کنید.

زیدان در پاسخ به سوال آیا فرانسه برای قهرمانی جهان شانس دارد؟

البته. فرانسه تیمی است که بازیکنان باکیفیت و جوان فراوانی دارد و از مهارت‌های فردی زیادی نیز برخوردار است. آنها می توانند در روسیه خیلی خطرناک ظاهر شوند. پیش از بازیگری و مربی‌گری‌ام، اول از همه یک هوادار فوتبال بودم. طبعا این تیم را – فرانسه – دوست دارم. این تیم سال به سال بهتر می‌شود و بازیکنان جوان و مستعدی دارد که مدام در حال پیشرفتند. آینده فرانسه درخشان است. اما تیم‌های مدعی زیادی در روسیه حضور خواهند داشت. اسپانیا، آرژانتین، آلمان، برزیل و …

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!