Web Analytics Made Easy - Statcounter

پینگ پنگ باز کردستانی بر سکوی دوم رقابت های قهرمانی کشور ایستاد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: متین حیدری پینگ پنگ باز سنندجی در پایان رقابت‌های زیر ۲۱ سال کشور نشان نقره را از آن خود کرد و سکوی دوم این مسابقات را فتح کرد.
حامد جولایی افزود: رقابت‌های تنیس روی میز زیر ۲۱ سال کشور شامگاه روز دوم آبان ماه با نایب قهرمانی پینگ پنگ باز کردستانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جولایی گفت: در این مسابقات ۸۴ ورزشکار شرکت کننده با انجام ۱۴۴ بازی در مراحل مقدماتی و حذفی با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: در این مسابقات متین حیدری پینگ پنگ باز صاحب نام سنندجی با شکست در مرحله فینال نایب قهرمانی رقابت‌های تنیس روی میز زیر ۲۱ سال کشور را به دست آورد و آرمان حاجی ئی عنوان نخست را کسب کرد، امیرحسین هدایی و آریا امیری نیز بصورت مشترک سوم شدند.
حیدری مقام‌های مختلف رقابت‌های آسیائی، بین المللی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد و از ورزشکاران صاحب عنوان به شمار می‌رود.
رقابت‌های تنیس روی میز زیر ۲۱ سال کشور در روز‌های یکم و دوم آبان ماه در آکادمی تنیس روی میز ایران واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا