Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیاز به تبدیل فرمت فایل‌ها موضوعی نیست که هر کاربری با آن مواجه شود؛ اما اگر تجربه‌ی قرار گرفتن در چنین موقعیتی دارید، حتما موافق خواهید بود که این ویژگی تا چه حد می‌تواند مفید، کارساز و ضروری باشد. تاکنون نرم‌افزارهای مختلفی چه در کامپیوتر و چه در گوشی‌های موبایل برای انجام این تبدیل‌ها منتشر شده، اما معمولا هر کدام مربوط به یک نوع فایل‌ است؛ اما All File Converter یک اپلیکیشن همه‌فن‌حریف است و از هر نوع تبدیلی که تصور کنید، پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل‌های ویدیویی، صوتی، عکس‌ها، فایل‌های متنی و‌ … از مواردی هستند که در این برنامه قادر به تبدیل فرمت آن‌ها خواهید بود. اگر قصد تبدیل MKV به Mp4 یا تبدیل OGG به Mp3 یا حتی تبدیل Doc به PDF دارید، All File Converter قادر است به‌ سادگی هرچه تمام‌تر این عمل را برای شما به انجام برساند. البته کارکرد این برنامه نیازمند برقرار بودن ارتباط اینترنتی شما خواهد بود که این موضوع با توجه به این‌که طیف بسیار وسیعی توسط All File Converter پشتیبانی می‌شوند، قابل انتظار بود. 

All File Converter در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است. در نسخه‌ی رایگان محدودیتی در فرمت فایل‌ها اعمال نشده است و می‌توانید حتی بدون خرید نسخه‌ی پولی، فایل‌های مهم خود را در مواقع ضروری تبدیل کنید. تبدیل رایگان تنها برای فایل‌های کوچک‌تر از ۱۰۰ مگابایت و تنها برای دو نوبت امکان‌پذیر است و برای از بین بردن این محدودیت نیاز به خرید یا دانلود نسخه‌ی پولی خواهید داشت. فرمت‌های پشتیبانی‌شده توسط این اپلیکیشن عبارتند از: (۳GP, 3G2, FLV, MKV, MP4, MPEG-2, OGG, WEBM و WMV) در ویدیوها، (MP3, OGG, WAV, WMA, AAC, FLAC, M4A و MMF) در فایل‌های صوتی، (JPG, PNG, BMP, EPS, GIF, HDR, EXR, SVG, TGA, TIFF, WBMP و WEBP) در عکس‌ها، (PDF, DOC, TXT, ODT, FLASH و HTML) در اسناد و فایل‌های متنی، (EPUB, MOBI, PDF, LRF, FB2, LIT, PDB, TCR) در کتاب‌های الکترونیکی و (ZIP, BZ2, 7Z و GZ) در فایل‌های فشرده. همان‌طور که گفته شد، کارکرد این برنامه به‌صورت آنلاین خواهد بود؛ به این معنا که برای تبدیل هر فایل، این اپلیکیشن ابتدا اقدام به آپلود آن فایل خواهد کرد و پس از تبدیل، نیاز به دانلود آن خواهید داشت. برای دانلود برنامه اندروید All File Converter می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

امکان تبدیل تمامی فرمت‌های موجود به یکدیگر امکان تبدیل فرمت فایل ویدیویی امکان تبدیل فرمت فایل صوتی امکان تبدیل فرمت فایل متنی دانلود اپلیکیشن پلی‌استور اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید. true برچسب ها : Android true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی    گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان و دختران در تحکیم پایه­‌های نهاد مقدس خانواده و نهادینه نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه و هجمه­‌های فراوان دشمنان علیه این قشر حساس بسیج دانش آموزی استان در نظر دارد ویژه برنامه هایی را با عنوان «گلبرگ آفرینش» برگزار خواهد کرد.

ملائکه اسلام پرست، با بیان اینکه برنامه های روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه‌ها از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر استان اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با اجتماع ۳ هزار نفری دختران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد که تبرک پرچم مرقد حضرت معصومه (س) از برنامه های جنبی این اجتماع خواهد بود.

  اسلام پرست بیان کرد: هویت بخشی به دختران و تبیین چگونگی نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، توجه به رسالت خطیر دختران در خانواده و تقویت پیوندهای درون خانوادگی و نقش دادن به دختران در مواجه با مقوله های مختلف اجتماعی چون عفاف و حجاب، ولایت فقیه، وفاق و همدلی امت اسلام در برابر جبهه کفر به عنوان عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برای نقش­ آفرینی دختران از محورهای محتوایی برنامه ها است.

وی  راه اندازی پویش ( از و به )، ویژه برنامه حمایت و همدردی دختران دانش آموز از کودکان و زنان غزه، اکران سراسری فیلم اخت الرضا درمدارس، دهکده فرهنگی پرنیان و برگزاری اردوی یک‌روزه در بقاع متبرکه را از جمله برنامه های پیشنهادی در این ایام عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان