Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب گفت: در ایام اربعین حسینی پرسنل مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سرپل ذهاب در مسیر تردد زائرین عتبات عالیات حالت آماده باش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مازیار طهماسبی در گفتگو با بازی دراز، از آمادگی فوریت های پزشکی سرپل ذهاب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: کلیه پرسنل مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان از سومین روز از آبان ماه جاری تا بیست و ششم ماه در مسیر تردد زائرین شهرستان سرپل ذهاب به جهت ارائه خدمات درمانی و اورژانسی حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به منظورارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی نیز5 اکیپ از پرسنل مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه به مرکز فوریت های پزشکی سرپل ذهاب اعزام و پوشش خدمات درمانی بهداشتی برخی از معابر برونشهری نیز توسط این پرسنل صورت خواهد پذیرفت.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تصریح کرد: درایام اربعین 2 پایگاه فعال در مرکز فوریت های پزشکی شهرستان مستقر و 3 پایگاه فعال اعزامی دیگر در بین مراکز، خدمات درمانی و اورژانسی ارائه می دهند.

 

وی ازاستقرار یک دستگاه هلیکوپترجهت خدمات دهی به بیماران اورژانسی شهرستان سرپل ذهاب در ایام اربعین خبر داد و گفت: همچنین دراین ایام به جهت تسهیل درارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی ، اورژانس هوایی استان کرمانشاه با مرکز فوریت های پزشکی شهرستان همکاری لازم بعمل خواهند آورد.

 

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند