Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج تیم فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به همراه پزشکان متخصص، تیم پرستاری، آزمایشگاه و رادیولوژی جهت استقرار در مرز خسروی و ارائه خدمات پزشکی به زائرین، عازم مرز خسروی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،مراسم بدرقه اکیپ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی مرز خسروی در محوطه پردیس دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، معاون درمان دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای این تیم اعزامی، گفت: پنج تیم فوریت ها شامل پنج آمبولانس و ۱۰ نفر کارشناس فوریت‌ها به همراه تیم پشتیبان شامل متخصصین داخلی، جراحی، زنان، بیهوشی، کودکان، پرستاری، آزمایشگاه و رادیولوژی جهت استقرار و ارائه خدمات پزشکی به زائرین در بیمارستان‌های صحرایی که توسط وزارت بهداشت در مرز خسروی و چندین مرز دیگر برپا گردیده است، اعزام شدند.

"دکتر هومن قصری" ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این دانشگاه، افزود: با توجه به مرزی بودن استان کردستان و احتمال عبور و تردد کاروان های زائرین از این استان، کلیه بیمارستان های سطح استان جهت ارائه هر نوع خدمت رسانی در آماده باش کامل می باشند.  

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: خداوند در قرآن فرموده است: هر کس شعائر دین را بزرگ بشمارد نشان دهنده تقوای قلب اوست و اربعین نیز یکی از این شعائر است.

"حجت الاسلام عارضی" خدمت رسانی به زائرین اربعین را مصداق بزرگداشت شعائر الهی دانست و افزود: امروز علاوه بر مذاهب اسلامی تمامی ادیان الهی نیز مراسم اربعین را گرامی می دارند و این همان تجلی امت واحده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز خدمت رسانی به زائرین  اربعین حسینی را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: امید است همکاران فوریت ها بتوانند علاوه بر بهره مندی از این فضای معنوی با دیدگاه مدیریت بحران جهت پوشش حوادث و سوانح در این مراسم حضور یابند.

"دکتر سعدا... اسماعیلی" افزود: در راستای پوشش کامل و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین و بر اساس دستورالعمل سازمان اورژانس کشور، پایگاه های امدادی نیز در حاشیه جاده‌ها برپا گردیده است.

گفتنی است، این اکیپ اعزامی از دوم آبان ماه تا یک‌هفته بعد از پایان مراسم اربعین به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی