Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@05:29:37 GMT

ممنوعیت استعمال سیگار الکترونیکی در نیویورک

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۴۷۵۰

ممنوعیت استعمال سیگار الکترونیکی در نیویورک

به گزارش بولتن نیوز، فرماندار ایالت نیویورک لایحه‌ای را به امضا رساند که طبق آن از استعمال سیگارهای الکترونیکی در تمام اماکنی که استعمال سیگار در آنها ممنوع است جلوگیری می‌شود. این ممنوعیت در مدت ۳۰ روز به اجرا در می‌آید.

از سال ۲۰۰۳ مصرف محصولات دخانی در فضاهای بسته عمومی برای اولین بار در ایالت نیویورک ممنوع شد و قرار است استعمال سیگارهای الکترونیکی که جایگزین سیگارهای معمولی شده‌اند نیز ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان در حال حاضر نگرانی‌هایی در خصوص پیامدهای مصرف سیگارهای الکترونیکی برای سلامتی وجود دارد. در سال ۲۰۱۶ بررسی انجام گرفت که نشان داد ۲۰ درصد کودکان از این محصول استفاده کرده‌اند که نسبت به دو سال قبل آن افزایش دو برابری داشته است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، کارشناسان با اشاره به اینکه تصور می‌شود سیگارهای الکترونیکی جایگزین سالم‌تری برای سیگار معمولی هستند، اظهار داشتند: واقعیت آن است که سیگارهای الکترونیکی مضرات طولانی مدتی را برای سلامت مصرف کنندگان و اطرافیان آنها به دنبال دارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • ویپ و خطراتی فراتر از آسیب به ریه و مغز
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!