Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرتین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروی انسانی و امکانات پزشکی قانونی در استان کرمانشاه متناسب با حجم کار نیست، اظهار داشت: در ۶ ماه نخست امسال ۲۲ هزار و ۳۴۹ نفر به پزشکی قانونی مراجعه و تشکیل پرونده داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه از کاهش ۲۰ درصدی مراجعات حضوری به سازمان پزشکی قانونی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در ۶ ماه نخست سال گذشته بیش از ۲۸ هزار نفر به این سازمان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کمالی آمار اجساد پزشکی قانونی در ۶ ماه نخست سال ۹۵ را  ۹۰۱ نفر اعلام کرد و گفت: امسال این آمار ۹۸۴ نفر بود که ۹ درصد کاهش یافته است.

وی از تشکیل ۵۴ پرونده قصور پزشکی در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال در ۶ ماه نخست سال ۳۹ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی تشکیل که ۱۶ مورد محکوم و ۲۳ مورد نیز تبرئه شد.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره به اینکه تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشته است، بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال پنج هزار و ۶۳۲ نفر بر اثر تصادفات جرحی به این سازمان مراجعه کرده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته پنج هزار و ۶۲۷ مورد بود.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه افزود: در ۶ ماه نخست امسال ۱۵ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث فوت کردند که در مقایسه با سال ۹۵ که ۲۷ نفر فوتی داشته‌ایم کاهش یافته است.

کمالی از افزایش هشت درصدی مجروحان ناشی از حوادث کار در ۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: امسال ۳۱۷ نفر شامل ۳۰۸ مرد و ۹ زن بر اثر حوادث ناشی از کار مجروح شدند که در ۶ ماه نخست سال گذشته این آمار ۲۸۷ نفر بود.

وی تعداد مراجعان به این سازمان را بر اثر نزاع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۹۰۷ نفر اعلام و بیان کرد: این تعداد شامل ۱۱ هزار و ۳۳۰ مرد و ۴۵۷۷ زن است.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه با بیان اینکه آمار فوتی بر اثر سوء‌مصرف مواد مخدر و روانگردان در ۶ ماه نخست امسال ۳۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۳ نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر شامل ۵۶ مرد و هفت زن فوت کرده‌اند که این آمار در سال گذشته ۹۲ نفر بود.

کمالی از اجرای طرح «دادپزشک» در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۹ نفر از پزشکان سازمان پزشکی قانونی در این طرح مشارکت داشته و در دفتر این سازمان در سازمان آرامستان هر روز یک نفر به‌صورت کشیک فعالیت دارد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا

سرایداری یکی از مشاغل پر زحمت در مدرسه محسوب می‌شود، این در حالی است که آنها نقش عمده‌ای در تشکیل فضا و محیطی سالم در مدارس را دارند. اما به گفته شهروندخبرنگار برای این قشر زحمتکش امکانات و مزایایی مانند مسکن در نظر گرفته نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باعرض سلام وادب خواهش می‌کنم گزارشی در مورد حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی وسرایداران آموزش وپرورش تهیه کنید.  آنها از خدماتی نظیر مسکن نیز برخوردار نیستند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر