Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج محمدرضا روتیوند و محسن مرادی دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول و زهرا قلیچی دانش آموز دبیرستان دخترانه دوره اول از مدارس سمای کرج با ثبت اختراعات خود در زمینه پروژه های خلاقانه در فهرست مخترعین خلاق کشور قرار گرفتند.

دانش آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه دوره اول سما واحد کرج با طی کردن دوره‌های ویژه پرورش ذهن خلاق توانستند پروژه های خلاقانه خود را در زمینه دست‌سازه‌های کمک آموزشی و مهارتی پس از تایید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت کرده و گواهی مهارت دریافت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کافیه مربی مدرسه سما واحد کرج و مربی کارگاه‌های خلاقیت و اختراعات با اعلام این مطلب، ضمن تشکر از اولیای دانش آموزان در حمایت از فرزندانشان جهت حضور فعال در این کلاس‌ها، گفت: «دانش آموزان ما 15 ساعت تئوری و 30 ساعت به صورت کارگاهی آموزش‌های تخصصی را پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند با ارائه طرح‌های توجیهی قابل قبول، گواهی تایید و ثبت اختراع بگیرند.»

مهدی کافیه مربی کارگاه‌های خلاقیت و اختراعات خود نیز دارای 14 پروژه ثبت اختراع شده در حوزه ابزار و وسایل کمک آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان است.

واحد کرج محمدرضا روتیوند محسن مرادی زهرا قلیچی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی