Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از دیدار هفته یازدهم مقابل تراکتورسازی برای آماده سازی بازیکنان خود در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر شکست سنگینی را در برابر پارس جنوبی تیم صدرنشین لیگ داشت و پس از وقفه‌ای چند روزه به دلیل حضور تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن 9 آبان باید به مصاف تراکتور سازی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نظر کادر فنی ذوب آهن و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم، دیداری تدارکاتی برای آمادگی بازیکنان برای دیدار مقابل تراکتورسازی در نظر گرفته شده که تیم ذوب آهن مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

این دیدار ساعت 16 امروز در ورزشگاه ملت برگزار می‌شود، آلومینیوم اراک در حال حاضر در لیگ دسته یک کشور با 8 امتیاز در رده 15 جدول قرار دارد و می‌تواند حریفی مناسب برای آماده ماندن بازیکنان ذوب‌آهن باشد.

انتهای پیام/

R41346/P1486/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی