Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سید علی مفاخریان، شهردار منطقه ۹ از بهره‌برداری شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) تا پایان سال خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه با پیشرفت ۴۰ درصدی ادامه دارد و همزمان مذاکرات با وزارت آموزش و پرورش به طور جدی دنبال می شود. سید علی مفاخریان با اشاره به آخرین وضعیت شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: طول پروژه مذکور حدود ۱۱۰۰ متر و عرض آن حدود ۲۰ متر است که در مسیر بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان هرمزان در تراز منفی یک از سطح زمین عبور و پس از گذر از داخل پادگان جی به صورت زیرسطحی تا میدان فتح ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود چندین ملک و تاسیسات معارض که به وزارت دفاع، ارتش و وزارت آموزش و پرورش تعلق دارد، گفت: همان طور که پیشتر اعلام شد، پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) در پادگان جی با چندین معارض رو به رو بود که این امر روند کار را با دشواری و کندی رو به رو کرد. در حال حاضر وزارت دفاع و ارتش، املاکشان را به صورت استیجاری در اختیار مجموعه شهرداری قرار داده‌اند.

شهردار منطقه ۹ در پایان اظهارکرد: در خصوص توافق با وزارت آموزش و پرورش نیز امیدواریم در ماه‌های آتی شاهد همکاری‌های گسترده باشیم. البته در شرایط فعلی توافقات مالی در خصوص سوله‌های آموزش و پرورش که جز معارضین طرح محسوب می شوند، صورت گرفته و شهرداری در حال تامین اعتبار است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم با زنگ سپاس معلم آغاز می‌شوند.

وی افزود: زنگ سپاس معلم یازدهم اردیبهشت ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در مدرسه مهر نواخته خواهد شد.

بهرام پور گفت: آئین غبار روبی مزار شهدای گمنام در کیش نیز سه شنبه ساعت هشت و پانزده دقیقه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان کیش با ائمه جمعه دیدار و گفتگو خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در مدرسه پروین اعتصامی نیز سه شنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ افتتاح می‌شود.

صالح بهرام پور گفت: چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت همکاران اداری آموزش و پرورش با حضور در مدارس از معلمان با اهدای گل و شیرینی قدردانی می‌کنند.

وی افزود: شروع به کار نمایشگاه دستاورد‌های آموزش و پرورش نیز در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دیدار با فرزندان فرهنگی شهدا نیز در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام خواهد شد.

بهرام پور تصریح کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت آموزش و پرورش نیز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از معلمان برتر منطقه آموزش و پرورش نیز روز شنبه و در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: جنگ شبانه ویژه فرهنگیان کیش به همراه خانواده نیز در شانزدهمین روز از اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده