Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، علی کاظمی منش ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت های حمل و نقل ریلی ۲۲۱ هزار صندلی برای جابجایی زائران پیش بینی شده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی ظرفیت صندلی ها برای اربعین امسال، افزود: حوزه مسافرت های ریلی از فردا(پنج شنبه) به صورت رسمی فعالیت خود را برای اربعین آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی ۷۰ قطار ادامه دار برای اربعین حسینی 

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن به استقرار یک دستگاه ریل باس در ایستگاه خرمشهر، گفت: این دستگاه به صورت ۲۴ ساعته برای رفت و برگشت به صورت شبانه روزی زائران را از ایستگاه خرمشهر به ایستگاه مرزی شلمچه خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکه برای همه زائرانی که از خرمشهر به شلمچه اعزام می شوند قطار ۲۴ ساعته پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده در طول ۲۰ روز ۴۷۱ سیر انجام شود.

کاظمی منش با اشاره به تعیین ۷۰ قطار ادامه دار از مقصد اندیشمک و اهواز به ایستگاه شلمچه، تصریح کرد: ۴۰ هزار صندلی در قالب این ۷۰ قطار ادامه دار درنظر گرفته شده است.

وی به پیش بینی ۴۵ رام قطار فوق العاده نیز برای این ایام اشاره کرد و یادآورشد: ظرفیت این قطار ها ۳۲ هزار نفر بوده که عمدتا از تهران و مشهد به صورت فوق العاده و ویژه زائران را به ایستگاه مرزی شلمچه انتقال می دهد.

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن با اشاره به قطار قم – کربلا، اظهار کرد: برای اربعین امسال یک قطار ترکیبی قم – کربلا پیش بینی شده که دراین قطار زائران از قم تا ایستگاه مرزی شلمچه رفته و از شلمچه مسافت ۳۲ کیلومتری را با اتوبوس های پیش بینی شده طی کرده و بعد از بصره می توانند با قطار چارتری که به همین منظور درنظر گرفته شده به کربلا اعزام می شوند.

ضرورت تهیه بلیت از مراکز معتبر فروش بلیط قطار

وی قیمت بلیت این قطار را ۱۹۰هزار تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ شامل قطار قم تا شلمچه به همراه شام و صبحانه، اتوبوس شلمچه تا بصره و هزینه قطار از بصره تا کربلا به علاوه بیمه مسافر و بیمه تروریستی است.

کاظمی منش همچنین با اشاره به قطار شمال غربی به عتبات نیز افزود: برای اجرای این قطار نیازمند یک کارگزار هستیم زیرا راه آهن وارد کارهای اجرایی نشده و تصدی گری انجام نمی دهد و یک سازمان رگلاتور و سیاست گذار محسوب می شود.

وی ادامه داد: امسال یک متقاضی برای راه اندازی این قطار از قم بود که راه آهن نیز برنامه ریزی های لازم را انجام داد و هشتم آبان ماه نخستین قطار از این مسیر حرکت می کند.

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیت قطار تهران- خرمشهر – اهواز – اندیمشک از یک ماه گذشته صورت گرفته و ظرفیت فوق العاده نیز برای این مسیر در نظر گرفته شده و خوشبختانه با نظارت های انجام شده گزارشات منفی درباره فروش بلیط تاکنون مشاهده نشده است.

وی در ادامه با تأکید بر تهیه بلیت توسط زائران از مراکز معتبر، تصریح کرد: یک هزار و ۸۰۰ مرکز مجاز تهیه بلیت قطار برای اربعین تعیین شده که زائران می توانند از این مراکز بلیت خود را تهیه کنند.

true برچسب ها : اربعین 96 راه آهن علی کاظمی منش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز

مدیرکل روابط عمومی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد به‌مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از ساعت ۹ صبح امروز خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های اجتماعی از آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد به‌مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از ساعت 9 صبح امروز خبر داد.

وی نوشت: با توجه به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و دهه کرامت از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت ماه روزانه 3 رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شده است.

بلیت این قطارها از چهارشنبه 19 اردیبهشت ساعت 9 صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت