Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:57:20 GMT

دو نفر به جرم کودک‌آزاری در سمنان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۹۱۶۰

دو نفر به جرم کودک‌آزاری در سمنان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در راستای تحقیقات پرونده ضرب و شتم کودک پنج‌ساله دو نفر به جرم کودک‌آزاری در سمنان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ محمد اسماعیل حداد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرایی پرونده ضرب و شتم یک کودک 5 ساله در سمنان اظهار داشت: در روند تحقیقات پلیس دو نفر به اتهام کودک‌آزاری در سمنان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه چند روز گذشته یک کودک 5 ساله به سبب ضرب و شتم در یکی از بیمارستان‌های سمنان پذیرش شد تصریح کرد: مسئولان بیمارستان به‌سرعت پلیس آگاهی را از وضعیت این کودک مطلع کرده و تحقیقات پلیس با دستور قضایی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه در این مدت شاهد بسیاری از موارد کودک‌آزاری در سطح کشور بودیم خاطرنشان کرد: مقابله با این جرائم در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و با متخلفان در این عرصه به‌شدت برخورد می‌شود.

وی در خصوص این پرونده اذعان کرد: با آغاز تحقیقات و بازجویی‌های اولیه مشخص شد خانواده این کودک فرزند خود را مورد تنبیه بدنی قرار داده و به‌شدت به کودک آسیب وارد کردند.

حداد با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیس برای این پرونده و علت اصلی این اقدام ادامه دارد یادآور شد: دو نفر در این پرونده دستگیر شدند و تا پایان تحقیقات پلیس در بازداشتگاه به سر می‌برند.

وی افزود: حمایت از کودکان و ایجاد امنیت برای آحاد مردم از رسالت‌های اصلی پلیس است و نیروی انتظامی با قاطعیت با متخلفانی که امینت و آرامش را از مردم سلب می‌کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز سه شنبه چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این عملیات ها شش سارق دستگیر و یک تریلی حاوی محموله قاچاق کالا توقیف شد.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی باند سارقان تجهیزات معدن در سمنان منهدم شدند، افزود: این سه سارق قصد انتقال دستگاه پیکو صنعتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را داشتند که در محور دامغان_سمنان متوقف و به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته سارق داخل خودرو هنگام سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ سرخه دستگیر شد، ابراز داشت: این سارق ۲۹ ساله غیر بومی به انجام پنج فقره سرقت داخل خودرو و یک مورد تخریب پراید اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه دو سارق اماکن دولتی و خصوصی و باغات در سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد سابقه دار و متواری از زندان به انجام ۱۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگاه جوش، سیم و کابل، دریل و موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه تریلی حاوی قاچاق شامل لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری و مواد خوراکی و غیره به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد ریال در ایست و کنترل محور سمنان_دامغان خبر داد و افزود: راننده بازداشت و خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 6093717

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند