Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:49:54 GMT

هجمه‌های فرهنگی دشمنان با تربیت دینی خنثی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۹۲۳۷

هجمه‌های فرهنگی دشمنان با تربیت دینی خنثی می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمنان با تربیت دینی خنثی می‌شود گفت: دشمنان امروز همه تلاش و برنامه‌های خود را گذاشته‌اند تا مباحث دینی و تربیتی صحیح را در خانواده‌ها متلاشی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز در همایش سه ساله‌های حسینی در اردبیل اظهار داشت: در یک نگاه کربلا یک نمایشگاه بزرگی است که برای تمام سنین پیام دارد و اگر کربلا ماندگار شده است حوادث کربلا اینقدر محبتش در عالم بسیار شده به این دلیل است که برای تمام سنین پیام‌های متعددی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: کربلا امروز برای مردان، زنان و کودکان عزیز الگوی تربیتی بسیار دارد، از کودک 6 ماهه تا آن سه ساله امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) که برای همه مسلمانان و انسان‌ها الگوی بزرگی هستند.

وی با بیان اینکه امروز یاد حضرت رقیه(س) از خاطرمان نمی‌رود، تصریح کرد: امروز با دردانه حضرت امام حسین(ع) در روز شهادتش عهد می‌بندیم و عرض ارادت می‌کنیم و می‌خواهیم به جامعه دینی اعلام کنیم که ما بزرگترین الگوی تربیتی را داریم و اگر بخواهیم کودکان را در مسیر درست تربیت کنیم بایستی الگویمان حضرت رقیه(س) باشد.

فیاضی با بیان این که کودکان سرمایه بزرگ خانواده و سعادت جامعه هستند، گفت: امروز بهترین مربیان بایستی در مهد کودک‌ها و مدارس باشند و اگر می‌خواهیم بستر تربیتی درست را در جامعه ترویج دهیم به فرزندانمان الگوی تربیتی صحیح را یاد دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: حضرت رقیه(س) حاصل و محصول تربیت صحیح هستند و در دنیا این قدر اثر معنوی گذاشته که این اثر تمام دنیا را فرا گرفته است.

وی اظهار کرد: کربلا یک الگو است، افراد مکتب بزرگ و معلم‌های بزرگی دارد و امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) خودشان بهترین الگوها هستند و حضرت زینب(س) به عنوان علمدار کربلا و پیام‌آور قهرمان کربلا الگوی تمام بانوان است.

فیاضی افزود: اگر می‌خواهیم قهرمان پرور باشیم و الگوبرداری کنیم نخستین وظیفه، وظیفه خانواده‌ها است و خانواده می‌تواند کودکان را در بستر تربیتی خوب قرار دهند و نقش اول تربیت فرزندان را دارند و به از تربیت حضرت رقیه(س) و حضرت سکینه(س) که در عالم الگو شده است الگوبرداری کنند و مربیان هم وظیفه بزرگی در تربیت کودکان در مدارس و آموزشگاه‌ها دارند و بعد از خانواده نقش حقیقی تربیت را عهده‌دار هستند چرا که کودکان امانت‌های الهی هستند و حتی مادری که فرزندی را در خود دارد امانت الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان امروز همه تلاش و برنامه‌های خود را گذاشته‌اند تا مباحث دینی و تربیتی صحیح را در خانواده‌ها متلاشی کنند و تفکرات غربی و تربیت‌های ناشایست را در خانواده‌ها رواج دهند و می‌خواهند کاری کنند تا فرزندان ما و خانواده‌ها فرهنگ ایثار، شهادت و خودباوری از ذهنشان پاک شود.

وی گفت: این همایش‌ها و برنامه‌ها بسبب می‌شود تا مادران و مربی‌ها با سیره‌های معنوی اهل بیت آشنا شوند و این سیره‌ها را به عنوان الگوی تربیت صحیح به فرزندان خود انتقال دهند بنابراین مادران در تربیت فرزندان بسیار اثرگذار هستند و باید مراقب باشیم تا فرزندان و انسان‌های بزرگی تربیت و پرورش دهیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند

کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  ؛  معلمان را انسان‌های دلسوزی دانست که نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
استاندار اظهار داشت: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.
وی بیان داشت: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توجه به تربیت رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • توجه به امر تربیت در کنار آموزش، رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان