Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کرمان با تأکید برآن‌که سوابق کاری «محمد سام» شهردار منتخب شورا شهر کرمان به 30 سال نمی‌رسد، گفت: پس از ارزیابی‌ها مشخص خواهد شد که آیا شهردار پیشنهادی کرمان به وزارت کشور شامل حال قانون عدم بکارگیری افراد بازنشسته در سمت های دولتی خواهد شد و یا خیر؟ و فعلا نمی‌توان جواب قاطعی در این زمینه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد فرشاد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص دستور ابلاغی رئیس‌جمهور مبنی بر عدم بکارگیری افراد بازنشسته در سمت‌های دولتی و این‌که آیا شهردار منتخب کرمان جزو این افراد هستند، گفت: تصور نمی‌کنم که «محمد سام» شهردار منتخب شده از سوی شورای شهر کرمان بازنشسته باشد.

وی با تأکید بر آن‌که سوابق کاری «محمد سام» به 30 سال نمی‌رسد، اظهار کرد: پس از ارزیابی‌ها مشخص خواهد شد که آیا شهردار پیشنهادی کرمان به وزارت کشور شامل حال این قانون خواهد شد و یا خیر؟ و فعلاً نمی‌توان پاسخ قاطعی در این زمینه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان درباره زمان دقیق ارزیابی این موضوع به ایسنا گفت: این ارزیابی‌ها تا اواخر هفته یا اوایل هفته آینده صورت خواهد گرفت و این مهم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران