Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: ۶ هزار دانش‌آموز در استان سمنان به‌عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا جهان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوزدهمین دوره انتخابات دانش‌آموزی استان سمنان به‌صورت هم‌زمان در تمام مدارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 120 هزار دانش‌آموز در این انتخابات مشارکت داشتند تصریح کرد: با انتخاب دانش‌آموزان بالغ‌بر 6 هزار دانش‌آموز به‌عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی مدارس انتخاب می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات دانش‌آموزی بیان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات برای تصمیم‌گیری در آینده نظام آماده می‌شوند و این مسئله باهدف تبیین اصول دموکراسی در ایران اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست و رویکرد مهم وزارت آموزش‌وپرورش در نظام آموزشی جدید دانش‌آموز محوری است اذعان کرد: دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای در مدیریت سیستم آموزشی و پرورشی مدارس دارند و باید از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها در قالب شورای دانش‌آموزی استفاده کنیم.

جهان خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری‌های آموزش‌وپرورش از دغدغه‌های اصلی مسئولان است و این مهم زمینه را برای تقویت روحیه مدیریتی در دانش‌آموزان و پرورش آن‌ها در تراز انقلاب مهیا می‌کند.

وی مشارکت سیاسی شورای دانش‌آموزی را از دیگر اهداف اجرای انتخابات دانش‌آموزی دانست و گفت: با توجه به جمعیت دانش‌آموزان در هر مدرسه بین 5 تا 11 نفر به‌عنوان اعضای شورا انتخاب می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: انتخابات دانش‌آموزی در تمام مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود و تنها دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی نمی‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی