Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر گوئدس ، وینگر پرتغالی و ملی‌پوش والنسیا که تا بدین جای فصل، پدیده لالیگا بوده اعتراف کرد که پسرش به کریستیانو رونالدو به عنوان یک الگو نگاه می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روجریو گوئدس، پدر گونسالو گوئدس ، وینگر پرتغالی و ملی‌پوش والنسیا که تا بدین جای فصل، پدیده لالیگا بوده اعتراف کرد که پسرش به کریستیانو رونالدو به عنوان یک الگو نگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوئدس ۲۰ ساله از استعدادهای نسل جدید پرتغال است که در آکادمی بنفیکا رشد کرد. او در تیم اول هم درخشید تا اینکه زمستان ۲۰۱۷ با ۳۰ میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد. خرید نیمار و کیلیان ام باپه باعث شد تا پی اس جی نیازی به این بازیکن برای این فصل نداشته باشد و به همین دلیل با انتقال قرضی گوئدس به والنسیا موافقت شد. گونسالو به مستایا آمد و خیلی زود درخشش‌هایش را آغاز کرد و بدون شک در حال حاضر پدیده این فصل لالیگاست. او در هفت دیداری که در لالیگا به میدان رفته، موفق به زدن سه گل و ارسال پنج پاس گل شده است.

به گزارش mundodeportivo، روجریو، پدر گونسالو در گفتگو با خبرنگاران از الگو و اهداف پسرش می‌گوید:

گونسالو دوست دارد رد پای کریستیانو رونالدو را دنبال کند. به عنوان بازیکنی که بیش از یک بار بهترین بازیکن دنیا شده؛ هم وطن و هم تیمی او در تیم ملی پرتغال است و الگویش محسوب می‌شود. رونالدو همواره الگوی جوانان است و این به پیشرفت آنها کمک می‌کند. گونسالو همواره به فکر بردن و پیروزی است. عاشق مبارزه و تلاش و سختکوشی است اما در عین حال، انسان بسیار متواضعی است. او افتخار ما و تمام خانواده از نحوه پیشرفت او خوشحال است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است

از نظر ستاره بایرن مونیخ، فوق ستاره پرتغالی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است

به گزارش طرفداری، هری کین بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را انتخاب کرد.

کری هین، ستاره خط حمله بایرن مونیخ و تیم ملی انگلستان اخیراً در چالش جالبی با دوربین وب‌سایت گُل شرکت کرده‌است. از کین درخواست می‌شود تا زمانی که نام بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را نشنیده، ساکت بماند. 

هری کین از زمان شنیدن نام هنریک لارسن و رود فن نیسلتروی تا رونالدو نازاریو و لیونل مسی ساکت می‌ماند، اما وقتی نام کریستیانو رونالدو را می‌شوند، واکنش نشان می‌دهد و فوق‌ستاره پرتغالی را به عنوان بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال انتخاب می‌کند. در ادامه ویدیوی این چالش را مشاهده می‌کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • استان البرز با کاهش منابع آبی مواجه است
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر