Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- استاندار قزوین گفت: احزاب مطالبه گر دولت را در تصمیم گیری ها هدایت و یاری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی سه شنبه شب در دیدار شورای مرکزی و اعضای حزب اعتدال و توسعه استان اظهار کرد: احزاب باید پایگاه محکمی در بین آحاد مختلف مردم داشته باشند وعدم توجه به این امر مهم  باعث ناپایداری، از هم گسیختگی و عدم ماندگاری آنها در صحنه های مختلف سیاسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین ادامه داد: احزاب و گروههای سیاسی در کنار فعالیت های حزبی و سیاسی می بایست در برنامه ریزی ها و عملکرد خود، به آرمان حزبی توجه کنند و منافع ملی را به عنوان یک اصل مهم در نظر داشته و به اخلاق و معنویات  پایبند باشند.

زاهدی ادامه داد: به اعتدال و توسعه اعتقاد دارم ولی اعتقاد دارم توسعه در جامعه ای اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه مردم آن جامعه اراده کنند و به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه در این امر بکوشند وترویج گفتمان توسعه و زمینه سازی این امر توسط احزاب می بایست محقق شود.

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت مداوم بودن فعالیت های سیاسی احزاب ادامه داد: فعالیت های سیاسی احزاب نباید به دوران انتخابات خلاصه شود و بایستی تداوم و استمرار داشته باشد و احزاب و گروههای سیاسی با یک فعالیت ماندگار بایستی وظیفه آگاهی رساندن به جامعه را به خوبی انجام دهند.

وی بالا بردن آستانه ی تحمل و نقد پذیری را در بین احزاب یک امر مهم برشمرد و تاکید کرد : تقویت روحیه نقد پذیری در بین احزاب امر مهم و ضروری است که می بایست با هدف اصلاح، انجام شود.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره مندی از توانمندی های زنان در عرصه های مدیریتی استان تاکید کرد و افزود: عدم بهره مندی از ظرفیت بانوان هنوزدر کشور به عنوان یک مشکل وجود دارد در حالی که من به بهره مندی از توانمندی بانوان در حیطه های مدیریتی در استان اعتقاد دارم و زمینه این امر را فراهم خواهم ساخت.

زاهدی ادامه داد: ریسک بهره مندی از توانمدی بانوان را درمدیریت ها می پذیرم و در خصوص بهره مندی از بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی با وزارتخانه های مختلف صحبت کرده ام تا موانع در این خصوص برطرف شود.

استاندار قزوین  در ادامه سخنان خود، توسعه ی سیاسی را یک ضرورت اعلام کرد و افزود: احزاب مطالبه گر و رسانه های پرسشگر دولت را در تصمیم گیری ها هدایت و یاری خواهند کرد، توسعه ی سیاسی یک ضرورت است و باعث اصلاح فعالیت های دولت خواهد شد ولی  تحقق این امر بدون توسعه ی فرهنگی واجتماعی میسر نخواهد شد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت گردشگری در استان به عنوان یکی از مطالبات حاضرین تاکید کرد و افزود: تقویت گردشگری در حیطه های مختلف تاریخی، طبیعی و فرهنگی در استان تاریخی و کهن قزوین یک امر ضروری است که بایستی در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد تا منجر به جذب توریسم شود.

تقویت صادرات مطالبه دیگر حاضرین بود که استاندار قزوین در این رابطه بیان کرد:  تقویت و گسترش صادرات محقق نخواهد شد مگر اینکه به این امر مهم فکر کنیم و صرفا هدف ما تولید نباشد بلکه به تولیداتی صادرات محور بایستی توجه داشته باشیم.

زاهدی ادامه داد: باید شرکت های حرفه ای و صادراتی در استان داشته باشیم ولی در حال حاضر اکثر واحدهای تولیدی در استان توان ورود به صحنه صادرات را ندارند زیرا رقابت در صحنه جهانی یک امر پیچیده ای است که می بایست زمینه ی آن فراهم شود.

توجه به سلامت اجتماعی یکی از محورهای صحبت در این نشست بود که استاندار قزوین در این خصوص بیان کرد: توجه به سلامت جسمی و روحی  انسان یک امر ضروری است و سلامت اجتماعی نیز بسیار مهم است و تحقق این امر باعث خواهد شد تا بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری شود.

استاندار قزوین  در خصوص برنامه های خود در استان گفت: برنامه های من در استان قزوین نیز اجرایی کردن برنامه هاست برنامه هایی از جمله سند چشم انداز، برنامه ششم توسعه، سند آمایش، قانون بودجه و... از مهمترین اموری است که در استان بایستی اجرایی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی گفت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین - رحیم آباد - کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین - الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین - رحیم آباد - کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه‌ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

اعلایی گفت: استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی با اشاره به تلاش دولت در فضای‌های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد