Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلاک ماندگار بر سر سر منزل پدری رئیس جمهور دکتر حسن روحانی نصب و رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پلاک کاندگار ، طرحی فرهنگی برای ارج نهادن به تلاش های شخصت های سیاسی ، فرهنگی ریال مذهبی و چهره های ماندگار کشور در عرصه های گوناگون است که بر سر در منزل این افراد و یا منزل پدری آنها نصب می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور ، پلاک ماندگار  بر سر منزل حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ، رئیس جمهور نصب شد .

دکتر روحانی در سال ۱۳۲۷ در سرخه  به دنیا آمد و منزل پدری او در بلوار انقلاب ، محله میان بازار  واقع است  علی اصغر مونسان ، استاندار سمنان و هیات همراه همچنین در سفر به سرخه بر مزار والدین رئیس جمهور حاضر شد و برای شادی روح آنها فاتحه قرائت کردند. در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور به استان سمنان ، یک پلاک ماندگار دیگر هم نصب خواهد شد . این پلاک ، فردا در روستای خیج شاهرود و بر سر منزل پدری کارگردان بلند آوازه ایران ، سید داود میرباقری نصب می شود . میرباقری در سال 1337 در روستای خیج شاهرود متولد شده و  در کارنامه خود کارگردانی سریال های ماندگاری نظیر مختار نامه ، امام علی (ع) ، معصومیت از دست رفته ، مسافر ری و رعنا را دارد . سید داود میرباقری هم اکنون مشغول پیش تولید سریال " سلمان فارسی " است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد