Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همزمان با سراسر کشور انتخابات بیستمین دوره شوراهای دانش‌آموزی در مدارس بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، با حضور یونس رنجکش، فرماندار بندر آستارا امروز ( ۳ آبان) انتخابات شورای دانش آموزی مدارس این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار بندر آستارا با حضور در مدارس نمونه دولتی دخترانه و پسرانه این شهرستان از نزدیک با روند برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازدید عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا که مدیر آموزش و پرورش این شهرستان وی را همراهی می‌کرد، دانش‌آموزان با حضور در پای صندوق های رای اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس خود را انتخاب کردند.

 

فرماندار بندر آستارا در حاشیه حضور در مدارس این شهرستان ضمن تاکید بر آموزش های مهارتی به دانش آموزان، حضور در عرصه های اجتماعی و تمرین آن در مدارس را یکی از فرصت ها در مهارت آموزی های اجتماعی عنوان کرد.

 

وی هدف از برگزاری این انتخابات را مشارکت دادن دانش‌آموزان در امور مختلف مدرسه و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری آنها دانست و تصریح کرد: شورای دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای مشارکت عملی دانش‌آموزان در توسعه و تقویت فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری مدارس و تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی دانش‌آموزان در امور مدرسه است.

 

 عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی برای آینده‌سازان کشور است، افزود: شوراهای دانش‌آموزی نماد همدلی بین دانش‌آموزان و مربیان مدارس است و سبب ایجاد خلاقیت در مدارس می‌شود.

 

 رنجکش در پایان گفت: مشارکت مردمی در کشور ما حرف اول را می‎‌زند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی