Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین همایش ستاد بازسازی عتبات شهرستان ری که با حضور هدایت الله جمالی پور، فرماندار ری در محل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: حضور بیش از ۶۰۰۰ امام زاده به واسطه حضور امام رضا(ع) در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام زاده ها پایگاه های اهل بیت عصمت و طهارت در اقصی نقاط کشور است، امام زاده ها، نعمات بزرگی برای این کشور هستند، ما با وجود این پایگاه ها نباید نگران باشیم، از امام زاده ها عاقبت به خیری و توفیق زیارت را بخواهیم.

امام جمعه ری معامله با سیدالشهدا(ع) را سراسر سود دانست و افزود: در ۶ ماه گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک مردمی برای بازسازی عتبات عالیات از مردم ری جمع آوری شده است و ۲۰۰ میلیون تومان نیز تا پایان سال جمع آوری خواهد شد، کسی که امکان مالی دارد کمک و کسی که این امکان را ندارد تبلیغ کند.

وی سپس برگزاری همایش پیاده روی اربعین در شرایط فعلی را معجزه دانست و گفت: این همه جمعیت در طول تاریخ شیعه بی نظیر و حاصل عنایت خود امام حسین(ع) است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد

به گزارش خبرآنلاین،‌ گستردگی آتش سوزی در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت. در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند. خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته و دلیل حادثه، آتش گرفتن یک سیم برق در مغازه نانوایی بوده است.

عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904112

دیگر خبرها

  • آینده صنعت کشور نیازمند دانشجوی علمی و متخصص است
  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • جریان آزادی‌خواهی غزه در اربعین پیش رو تجلی ممتازی خواهد یافت
  • ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد