Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  اظهار داشت: جلسات متعددی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در حوزه راه و شهرسازی استان انجام گرفت، اما واقعیت امر این است که ما به دنبال کاهش اشتغال نبودیم و با بهره‌برداری از مسکن‌های مهر میزان اشتغال کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عمده‌ای از کار مسکن‌های مهر استان لرستان به اتمام رسیده و، چون پروژه جدید تعریف نمی‌شود طبیعتاً اشتغال این حوزه نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته در هفته دولت سه هزار و ۸۵۴ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: سال گذشته در دهه فجر هزار و ۹۱ واحد و امسال در هفته دولت هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر افتتاح شد.

وی بیان کرد: درمجموع حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح‌شده است و هزار و ۱۱۸ واحد باقی‌مانده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

علیخانی گفت: در حوزه ساختمان‌های عمومی و دولتی نیز طرح جدیدی نداریم چراکه دولت برای ساخت طرح جدید محدودیت ایجاد کرده است و اولویت با طرح های نیمه‌تمام است و اغلب طرح های نیمه‌تمام نیز در مرحله نازک‌کاری هستند که به‌تبع اشتغال کمتری دارند.

وی به تکمیل پروژه بیمارستان آیت‌الله بروجردی اشاره و تصریح کرد: حدود ۲۵۰ نفر در این طرح  مشغول به کار بودند و با تکمیل آن اشتغال این حوزه نیز حذف می‌شود، تنها طرح جدید سال ۹۶ مربوط به محور پلدختر است که کار اجرای آن با ۷۲ میلیارد تومان آغازشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سال گذشته ۱۹۵ کیلومتر راه روستایی لرستان بهسازی شد امسال نیز به همین میزان بهسازی راه روستایی انجام می‌شود در بحث چهار خطه‌های استان نیز تغییراتی نداشتیم و سال قبل سعی کردیم ۹۵ کیلومتر را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۱۰۵ کیلومتر از چهار خطه‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با تکمیل این طرح ها حدود ۱۹۳ نفر کاهش اشتغال داریم، چون طرح جایگزین ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/م

۱۹۵ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان بهسازی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند، اظهار کرد: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شوراها بهترین منابع شناخت هستند.

وی، سرپنجه خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی را شوراها عنوان کرد و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی در برقرار شود.

استاندار لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به مشکلات موجود نیاز استان به فعالیت و توسعه به‌خصوص در حوزه زیر ساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذاری به‌منظور ایجاد اشتغال و فعالیت کسب‌وکار بسیار بالا است.

شفقت، تصریح کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

وی افزود: تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم‌کردن زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

استاندار لرستان بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم تأکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت، لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونین خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

کد خبر 6095393

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام