Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا-تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان تیم استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور است که تنها هدف هر دو تیم در این بازی صعود به جمع هشت تیم نهایی این دوره از رقابت هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور و از مرحله یک هشتم نهایی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی شمال کشور، میزبان تیم استقلال خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اگرچه در لیگ دسته یک فوتبال کشور نتایج درخشانی کسب نکرده و در حال حاضر در نیمه دوم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفته است اما در جام حذفی فوتبال و با درخشش بی نظیر در برابر رقیب سنتی خود سپید رود رشت و شکست سه بر یک سرخ پوشان ، نشان داد که در این جام ، حرفی برای گفتن دارد و با حذف سپید رود رشت ، حریف استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شد.
ملوانان در جام حذفی95 -94 پس از پیروزی برابر تیم فوتبال عقاب نیروی هوایی و صعود به جمع 16 تیم ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها در برابر پرسپولیس تهران تن به شکست داد و از گردونه رقابت ها خارج شد.
این تیم در نخستین بازی در جام حذفی96 - 95نیز با شکست یک بر صفر برابر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز خداحافظی زودهنگامی با جام حذفی کرد و پس از آن تمام تلاش خود را برای صعود مجدد به لیگ برتر فوتبال کشور به کار بست که برای دستیابی به این هدف نیز نتوانست موفق شود و پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر هفدهم ، برای یک فصل دیگر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و در حال حاضر با کسب 13 امتیاز از 9 بازی و با یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
از سوی دیگر استقلال خوزستان نیز با شکست پنج بر صفر تیم فوتبال میعاد مغان اردبیل که در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد توانست به جمع 16 تیم این جام راه پیدا کرده و حریف ملوانان در یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور شود.
تیم فوتبال استقلال خوزستان در جام حذفی 94-95 پس از شکست تیم سپید رود رشت و صعود به یک هشتم نهایی ، با شکست یک بر صفر در برابر راه آهن تهران از گردونه رقابت ها کنار رفت و در جام حذفی 95-96 نیز حضور نداشت .
این تیم خوزستانی با وجود کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم درفصل 94-95 ، در لیگ شانزدهم با کسب 41 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر شانزدهم قرار گرفت و در لیگ برتر هفدهم فوتبال کشور نیز تا کنون با کسب نتایج ضعیف دور از انتظار با کسب هفت امتیاز از 10 بازی و تفاضل گل منفی 10 در انتهای جدول ره بندی لیگ برتر قرار دارد.
با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که جدال شمال و جنوب در روز جمعه برای صعود به جمع هشت تیم پایانی جدول چه خواهد شد و کدام تیم ، شادی را به باشگاه خود و هوادارانش تقدیم می کند.
قضاوت این دیدار حساس برعهده کوپال ناظمی است و بابک داوری ، امیر مبشر و ناصر جنگی، وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می کنند.
حسین نجاتی نیز ناظر این دیدار حساس معرفی شده است.
دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ساعت 14 روز جمعه پنجم آبان در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی علاوه بر کاهش دمای هوای گیلان در روز جمعه ، آسمان نیز ابری و در برخی نقاط بارش باران وجود خواهد داشت.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر

۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.

امروز هم پرسپولیس دوبار بازی برده در زمین اراک را با تساوی عوض کرد، و در ضربات پنالتی حذف شد. نتایج سایر رقابت‌های امروز را ببینید:

 

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

 

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)

گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

 

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی(گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

 

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

 

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

 

استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان یک (وقت اضافه)

گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا