Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بیرجند، محمد قربانی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانه مطبوعات با همکاری بسیج رسانه استان  به مناسبت برگزاری بیست سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری های و پایگاه‌های خبری، برنامه بازدید از مجلس شورای اسلامی و نمایشگاه مطبوعات را برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان جنوبی بیان کرد: این تور رسانه‌ای  عصر روز سه‌شنبه 9 آبان ماه از بیرجند عازم تهران می‌شود تا صبح روز چهارشنبه 10 آبان ماه از مجلس شورای اسلامی بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان عصر چهارشنبه نیز از بیست سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌های و پایگاه‌های خبری و غرفه خانه مطبوعات و رسانه‌های محلی استان بازدید می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی گفت: این تور رسانه‌ای صبح پنجشنبه با سفر به شهر قم بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را زیارت می‌کنند.

قربانی با بیان اینکه خانه مطبوعات خراسان جنوبی به نمایندگی از تمام رسانه‌های استان حضور می‌یابد بیان کرد: دو نشریه محلی آوای خراسان جنوبی وامروز خراسان جنوبی در بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در غرفه خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی با حضور میهمانان و صاحبنظران کشور افزود: در غرفه  خانه مطبوعات آرشیوی از تمام رسانه های استان به نمایش  در می آید.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان جنوبی افزود: نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.

قربانی گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه برگفت وگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پنجم تا دوازدهم آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران