Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز،‌این همایش به همت مرکز آموزش علمی کاربردی آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 تهران و مشارکت مراکز آموزش عالی موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران، مدارس و سرای محلات منطقه22 شهرداری تهران در سالن همایشهای مجتمع اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری سرپرست مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری در این همایش گفت: مرکز علمی کاربردی آموزشهای شهروندی شهرداری تهران به استناد بندچ ماده ۱۰۶ برنامه پنج ساله شهرداری تهران احکام حوزه مأموریتی اجتماعی و فرهنگی به‌عنوان تنها مرجع برگزاری آموزشهای شهروندی در سطح شهر تهران که تأکید بر “شناسایی، برنامه ریزی و سازماندهی تسهیل گران آموزشی(آموزش یاران) در محلات و توانمندسازی آنان و همچنین اجرای دوره‌های پودمانی و مهارتی برای شورایاران، ساختارهای مدیریت محله و شهروندان از طریق مرکز جامع علمی کاربردی آموزش های شهروندی” دارد و این مرکز آمادگی دارد که در سطح شهر تهران برای ارگانهای دولتی و غیردولتی دوره‌های آموزشی را برگزار کند.

در ادامه همایش شفیعی استاد دانشگاه، روانشناس و مشاور خانواده  و مدرس این همایش در خصوص تربیت جنسی کودکان و نوجوانان و موضوعات تکنیک پاسخگویی به سوالات جنسی فرزندان، چگونگی کاهش اثرات مخرب فضای مجازی در تربیت جنسی، تکنیکهای پیشگیری از انحرافات و سوء استفاده جنسی، بررسی مشکلات بلوغ نوجوانان و جلوگیری از آسیبهای آنان مطالبی ارائه داد و در پایان به سوالات حاضرین در همایش پاسخ داد.

حاشیه این همایش کانون دانشجویی کارآفرینی خوشه مرکز علمی کاربردی آموزشهای شهروندی شهرداری تهران در راستای مهارت آموزی و کارآفرینی آثار خود را در رشته‌های چرم دوزی، ساخت و طراحی زیورآلات، دوختهای سنتی و خیاطی آسان، آشپزی به معرض نمایش گذاشت و علاقمندان جهت شرکت  در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.
انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش