Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-ایرنا- امروز و همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی استان خراسان شمالی در یکهزار و 957 آموزشگاه این استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی، تمرین دموکراسی برای دانش آموزان است و در این رویداد، 131 هزار و 887 دانش آموز واجد شرایط رای دادن پای صندوق ها حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براتعلی حاتمی اظهار کرد: جز دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی، همه دانش آموزان می توانستند در این انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: 13 هزار و 500 دانش آموز دختر و 12 هزار و 200 دانش آموز پسر برای پذیرفتن مسئولیت شورای مدارس کاندیدا شده بودند که از میان این کاندیداها چهار هزار و 500 دانش آموز دختر و چهارهزار و 200 دانش آموز پسر به عنوان شورای دانش آموزی در مدارس استان انتخاب می شوند.
حاتمی اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی، ارکان مدرسه و نماد صنفی است و دانش آموزان در آن، دموکراسی را تمرین می کنند.
به گفته وی قرار است با رای شورای های دانش آموزان خراسان شمالی، 2 نفر از دانش آموزان استان برای حضور در مجلس دانش آموزی انتخاب شوند که این امر در آبان ماه جاری انجام می شود.
162 هزار دانش آموز در حدود 2 هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار فرهنگی مشغول تحصیل هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد