Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@03:41:12 GMT

تغییر چهره ستاره های والیبال (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۴۲۲۷

به گزارش پارس نیوز،

بانک سرمایه که در 2 فصل اخیر لیگ برتر با هزینه های چشمگیر توانسته عنوان قهرمانی را کسب کند، امسال با توجه به حضورش در رقابت های جام باشگاههای جهان با ستاره های بیشتری گام به میدان گذاشته است.


با گذشت 4 هفته از لیگ برتر والیبال بانک سرمایه فقط یک ست مقابل پیکان شکست خورده و در 4 بازی با اقتدار پیروز شده تا صدرنشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب در جریان پیروزی روز گذشته بانک سرمایه مقابل خاتم اردکان که در یک بازی خارج از خانه رقم خورد، تغییر چهره برخی از بازیکنان این تیم بود.


مهدی مهدوی، کاپیتان سرمایه و پاسور سابق تیم ملی موهای خود را تراشیده و با ظاهری جدید در مسابقات شرکت می کند. همچنین محمد موسوی، سرعتی زن ملی پوش بانک سرمایه نیز با تراشیدن ریش های خود وارد میدان شده بود تا شکل و شمایل جدیدی برای تیم صدرنشین لیگ حاکم شود.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!