Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی خدایی" مدیرکل راه آهن شمال غرب کشور با اشاره به نواخته شدن سوت قطار پنج ستاره زنجان- قزوین– مشهد گفت: سطح خدمات ارائه شده این قطارها در حد شرکت های هواپیمایی بوده و کوپه های آن در چهار کلاس طراحی شده است.

خدایی توضیح داد: چهارمین قطار لوکس پنج ستاره راه آهن جمهوری اسلامی در خط زنجان - قزوین - مشهد با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران، افزایش ضریب ایمنی و کاهش زمان سفر توسط بخش خصوص (شرکت فدک) راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  این قطار در 4کلاس به مسافران خود خدمات ارائه خواهد کرد گفت: قیمت بلیط این قطار برای مسیر زنجان به مشهد همانند قیمت بلیط  تهران به مشهد محاسبه می شود.

مدیرکل راه آهن شمالغرب زمان حرکت قطارهای لوکس پنج ستاره را یک روز در میان اعلام کرد و یادآور شد: این قطارها ساعت15 از زنجان به قزوین می آید و در ساعت پنج و 35دقیقه روز بعد به مشهد می رسد و سپس در ساعت16 همان روز از مشهد عازم قزوین و زنجان خواهند بود.

خدایی تاکید کرد: سطح خدمات ارائه شده این قطارها در حد شرکت های هواپیمایی بوده و کوپه های آن در چهار کلاس طراحی شده و قیمت بلیت های آن نیز در طول سال شناور است.

وی اضافه کرد: هر قطار لوکس پنج ستاره دارای 10سالن و هر سالن دارای 10کوپه چهار نفره است که دارای قابلیت های فراوان از جمل GPz، سیستم های پخش صدا و فیلم، درجه حرارت متغیر و امکان فراخوان مهماندار بوده و با توجه به هتل های طرف قرارداد با این شرکت، امکان تهیه هتل های درجه یک تا پنج با تخفیف های لازم نیز برای مسافران آن وجود دارد.

مدیرکل راه آهن شمال غرب کشور افزود: در حال حاضر قطارهای لوکس پنج ستاره در خطوط ریلی قم - مشهد، تهران - شیراز و تهران - مشهد به ارائه خدمت مشغول هستند.

خدایی بیان داشت: این قطار لوکس که قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰کیلومتر در ساعت را دارد، دارای امکاناتی از قبیل سرویس پذیرایی، آموزش مهمان‌ داران، دکوربندی و امکانات داخلی واگن‌ ها براساس استانداردهای قطارهای پنج‌ ستاره‌ی دنیا است.

وی اذعان کرد: مسافران قطار می‌ توانند بسته به انتظارات‌ و بودجه‌ شان هر کدام از کلاس‌ های مسافری این قطار را انتخاب کنند.

خدایی افزود: واگن ‌های این قطار دوستدار محیط زیست، مجهز به سامانه ‌ی اعلام و اطفای حریق‌ اند و مطابق با استانداردهای شرکت ‌های هواپیمایی روز دنیا در این قطار طراحی و تعبیه شده است.

وی در پایان گفت: فاصله طولی خطوط ریلی قزوین - مشهد یک هزار و 10کیلومتر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران