Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@08:42:38 GMT

دانشگاه آزاد خارگ پیشتاز علوم دریایی است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۵۶۶۴

دانشگاه آزاد خارگ پیشتاز علوم دریایی است

حسین سهولی‌زاده در گفت‌وگو با امتداد نیوز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ پیشرفت‌های علمی فراوانی در زمینه علوم دریایی داشته است که هم اکنون شاهد تامین نیروی کار مورد نیاز کشور و توسط این دانشگاه هستیم.

وی افزود: این دانشگاه از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی هم غافل نبوده و ورزش و فرهنگ را به عنوان یکی از اجزای اصلی ارتقای سطح علمی دانشجویان واحد خارگ در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ تصریح کرد: مصطفی محمودی دانشجوی رشته مهندسی دریانوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ در مسابقات جهانی کشتی سومو مقام دوم را کسب کرده و این افتخار بزرگی برای جزیره خارگ و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ است.

سهولی زاده افزودد: برنامه‌های مدون و ترسیم شده‌ای توسط معاونت آموزشی این واحد در راستای توسعه ورزش قهرمانی و حمایت از دانشجویان نخبه ورزشی در این واحد صورت گرفته است.

وی گفت: در ترم جاری یکی از بازیکنان تیم ملی هندبال ساحلی کشور که موفق به کسب مقام سوم آسیایی و به جام جهانی راه یافته به صورت دانشجو در این دانشگاه جذب شده و مطمئنا از ظرفیت‌های دانشجویان به نحو مناسبی استفاده خواهد شد.

true برچسب ها : بوشهر جزیره خارگ حسین سهیلی زاده دانشگاه آزاد اسلامی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری