Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@19:45:57 GMT

معرفی جشنواره آسان خرید در ITE 2017

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۶۸۶۱

بانک تجارت به همراه شرکت ایران کیش خدمت آسان خرید را با هدف جذب ایده‌های نو در سومین همایش تراکنش (ITE 2017) برای شرکت کنندگان معرفی کرد.
 به گزارش صدای ایران، عصر چهارشنبه سوم آبان ماه در دومین روز نمایشگاه ITE اعضای کار گروه مشترک بانک تجارت و شرکت ایران کیش به معرفی خدمت خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات( آسان خرید) پرداختند و به این ترتیب جشنواره ایده‌های نو در زمینه توسعه محصول خدمت آسان خرید بانک تجارت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست آموزشی که با حضور مقدم مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مدیران ارشد بانک‌ها و فعالان صنعت پرداخت برگزار شد، از آسان خرید به عنوان یک خدمت مبتنی بر نیاز مشتریان و همراستا با هدف ایجاد ارزش افزوده برای خریداران و فروشندگان کالا و خدمات یاد شد.
اعضای این کارگروه در ادامه خدمت آسان خرید را روشی برای رونق بخشیدن به بازار فروش کالا و خدمات و افزایش توان خرید اقشار مختلف مردم به خصوص قشر متوسط جامعه معرفی کردند و افزودند: تسهیل در خرید کالا و خدمات تا سقف 200 میلیون تومان، تضمین فروش اقساطی مطمئن برای فروشندگان، کاهش چک‌های برگشتی، شارژ مجدد اعتبار کارت پس از پرداخت هر قسط و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات سازمان‌ها و شرکت‌ها به کارمندان از جمله دیگر مزایای آسان خرید است. سپرده گذاران می توانند در کنار دریافت سود سپرده خود تا 90 درصد مبلغ سپرده تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار آسان خرید دریافت کنند. همچنین  هر یک از سازمان‌ها می توانند از طریق امضای تفاهمنامه با بانک تجارت، نسبت به معرفی و عضویت پرسنل خود در شبکه آسان خرید اقدام کنند. بانک تجارت، شرکت ایران کیش، خریداران و فروشندگان به عنوان چهار رکن شبکه آسان خرید هستند که در این میان فرآیند اجرای طرح بر عهده شرکت ایران کیش و تضمین باز پرداخت اقساط بر عهده بانک خواهد بود. ویژگی دیگر آسان خرید این است که علاوه بر انواع کالا،امکان خرید و فروش خدمات نیز در این شبکه وجود دارد.
اعضای این کارگروه در توضیح و معرفی جشنواره جذب ایده های جدید برای آسان خرید خاطر نشان کردند: جشنواره ده روزه جذب ایده برای آسان خرید در زمینه بازاریابی و توسعه محصول آسان خرید از چهارم تا چهاردهم آبان ماه برگزار می شود و طی آن به سه ایده برتر به ترتیب جوایزی همچون یک دستگاه مک بوک، یک دستگاه آیفون 8 و یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ نوت 8 اهدا دمی شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از محصول آسان خرید و اطلاع از شرایط شرکت درجشنواره جذب ایده  به بخش آسان خرید در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران